תוכן שיווקי

נפתחה ההרשמה לתחרות התוכניות העיסקיות ליריד הסטארט אפ של סקולקובו-ישראל

חברות סטארט-אפ ישראליות בתחומי ה-IT, אנרגיה, ביוטק, תקשורת וציוד רפואי יכולות להגיש את התוכניות העסקיות שלהן לתחרות ● המועמדות שיעפילו לחצי הגמר יוכלו להציג ביריד הישראלי-רוסי הראשון מסוגו לצורך קבלת מימון ומענקים מ-"עמק הסיליקון" הרוסי

08/09/2011 14:59

מרכז "ישראל- סקולקובו" (Israel Skolkovo Gateway), המנוהל על ידי אלכס זיניגרד וויטלי וישנפולסקי, בשיתוף עם קרן הון סיכון הגדולה ברוסיה, סקולקובו, הודיעו על פתיחת תחרות התוכניות העסקיות לחברות סטארט אפ ישראליות.

חברות טכנולוגיה ישראליות בתחומי IT, אנרגיה, ביוטק, תקשורת וציוד רפואי, יכולות להגיש כעת את התוכניות העסקיות שלהן, ומשתתפי התחרות אשר יגיעו לשלב חצי הגמר בסוף ספטמבר, יוכלו להציג את תוכניותיהם ביריד הסטארט-אפ הישראלי-רוסי הראשון מסוגו שיתקיים בתל אביב ב-1 בנובמבר 2011.

אלכס זיניגרד, ממנהלי מרכז "ישראל-סקולקובו" המכהן גם כמנכ"ל אריאל מו"פ, חברת היישום של המרכז האוניברסיטאי באריאל מסר היום כי התחרות, היריד והכנס פתוחים לקהל הרחב והוסיף: "במסגרת התחרות פורום של שופטים בלתי תלויים (מישראל ומרוסיה) יבחר מספר חברות אשר יוכלו להמשיך לשלב הבא ולהגיש מועמדות לקבלת מימון ומענקים מקרן סקולקובו. הזוכים יוכלו כבר בחודשים הקרובים להתחיל בפעילות".

זיניגרד הוסיף וציין: "לצד היריד ב-1 בנובמבר ייערך כנס בנושא שת"פ בין ישראל לסקולקובו בו ישתתפו אנשי קרנות הון סיכון ומשקיעים מישראל, מרוסיה ומארה"ב, וכן נציגי הנהלת סקולקובו, הנהלת מתימו"פ ולשכת המדען הראשי, יזמים ואנשי תעשיית הי-טק מישראל ומחו"ל. בראש המשלחת מסקולקובו יעמדו ראשי התחומים של קרן סקולקובו, ובהם: אלכסנדר טורקוט, ראש תחום ה-IT בסקולקובו, פרופ' איגור גוריאנין, ראש תחום הביומד בסקולקובו, ייקטרינה דיאצ'נקו, אחראית על תחום האנרגיה בסקולקובו".

סקולקובו היא מרכז ההשקעות הגדול ברוסיה, שזכה לכינוי עמק הסיליקון הרוסי. קרן סקולקובו הוקמה ע"י נשיא רוסיה דמיטרי מדבדב לפני כשנה במטרה לשנות את פני הכלכלה הרוסית שהייתה מבוססת בעיקר על ניצול של משאבי הטבע (נפט וגז) ולקדם את נושא החדשנות והיזמות הטכנולוגית במדינה.

מידע נוסף ניתן לקבל ב-www.israelsk.com, בעמודי הפייסבוק והלינקדאין.

אירועים קרובים