תוכן שיווקי

לקראת GovSec 2011 | איברדרולה, ענקית האנרגיה הספרדית, הטמיעה מערכות Cyber Security של ווטרפול סקיוריטי (Waterfall Security)

08/09/2011 17:06

חברת Waterfall Security Solutions, מפתחת טכנולוגיות ופתרונות בתחום אבטחת רשתות לסביבות קריטיות ורגישות, הודיעה על ההתקנה המוצלחת של מספר מערכות אבטחה חד כווניות שלה בתחנת הכוח הגרעינית של איברדרולה, אשר בפרובינציה הספרדית ולנסיה.

"ווטרפול מחויבת לאבטחת תשתיות קריטיות לאומיות באירופה, צפון אמריקה וברחבי העולם", אמר ליאור פרנקל, מנכ"ל Waterfall Security Solutions ואחד ממייסדיה. "על התחנות הגרעיניות במיוחד לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת בטיחות ובטחון, לרבות אבטחה במרחב הקיברנטי. לכבוד היה לנו להיבחר לסייע למשימתה של איברדרולה בתגבור אבטחת תשתיות הייצור שלה".

תחנת הכוח הגרעינית של איבדרולה משתמשת בטכנולוגיה מוגנת הפטנט של Waterfall על מנת לאפשר, באופן מאובטח, נגישות לנתוני זמן אמת ולנתונים היסטוריים ממערכות חיוניות של המפעל למשתמשים ויישומים עסקיים ברשת העיסקית של איברדרולה. הגישה הטכנולוגית של Waterfall מאפשרת מעבר חלק לאבטחת תקשורות ברשתות קיימות של מערכות משולבות.

Waterfall Security"אבטחה במרחב הקיברנטי היא היבט עיקרי בתכניתנו להפוך את מערכות הבקרה במפעל למודרניים", אמר ויצ'נזה זוריאגה, המהנדס האחראי על פרויקט המודרניזציה באיברדרולה. "אחת הסיבות שבחרנו את הפתרון של Waterfall הייתה משום שהוא תומך ביצירת העתק מדויק ובזמן אמת של שרתי OSIsoft PI, כך שיהיו נגישים למשתמשים ברשת הניהול שלנו, וזאת תוך מניעה של העברת תקשורת כלשהי מרשת הניהול בחזרה לרשתות הבקרה".

פתרונות אבטחת הרשתות של Waterfall מאפשרים לתשתיות קריטיות ושירותים חיוניים לחבר את הרשתות התעשייתיות הרגישות שלהן לרשתות חיצוניות באופן מאובטח, תוך תמיכה בצרכים העסקיים של הארגון, ומבלי לחשוף את הרשתות הללו לאיומים של מתקפות סייבר, סייבר-טרור והאקינג מרשתות חיצוניות. פתרונות ה-Cyber Security של Waterfall מסייעים לתשתיות קריטיות ולתשתיות חיוניות לעמוד בדרישות של מגוון סטנדרטים ורגולציות בין-לאומיים כמו גם במדיניות אבטחה ובפרקטיקות Best Practice מקובלות בתחום אבטחת סייבר.

האתר של איבדרולה הינו תחנת הכוח הגרעינית הגדולה ביותר בספרד והוא מייצר עד 1092 מגוואט כוח חשמלי, או 4.7% מייצור החשמל הארצי בספרד ו-15% מכלל האנרגיה בספרד המיוצרת ממקורות גרעיניים. המפעל ממלא תפקיד מפתח במאמציה של איברדרולה להילחם בשינויי אקלים, תוך מניעה של פליטת כ- 6.5 מליון טון של פחמן דו חמצני בשנה. איברדרולה היא יצרנית האנרגיה הגדולה ביותר בספרד, יצרנית אנרגית הרוח המובילה בעולם ואחת מחברות החשמל הגדולות בעולם.

ניתן לפנות ל-Waterfall Security באמצעות אתר האינטרנט של החברה, בטלפון 03-9003700 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים