תוכן שיווקי

לקראת אירוע FlexPod | "סיסקו, NetApp ו-VMware מאפשרות יחד מעבר קל ומהיר לתשתית וירטואליזציה מאוחדת ויעילה, להפחית עלויות עד 50% ולהתאים את עצמנו במהירות לצרכים עסקיים"

שיחה עם ינון וטשר, מנהל השותפים העסקיים ב-NetApp

11/09/2011 15:08

ספר על השותפות בין NetApp לסיסקו ו-VMware.
וטשר: "עולם תשתיות המחשוב בארגונים עובר מהפכה. ממודל של מתן מענה תשתיתי לכל אפליקציה ואפליקציה, חברות עוברות למודל של תשתית אחידה ודינמית המבוססת על עקרונות של וירטואליזציה ו-private cloud. לשלוש החברות הללו יש את היכולת לספק את דרישות הענן הפרטי וכל אחת מהן בתחומה נותנת מענה לצורך בוירטואליזציה ובמתן תשתית דינמית וברת הרחבה. כדי לתת מענה הולם לצרכים, חברו שלוש החברות ובנו במשותף פתרון שיאחד בין מוצרי החברות – FlexPod. מעבר לאינטגרציה של המוצרים, הקימו החברות מערך שרות משותף בכדי לתמוך בלקוחות שיאמצו פתרון זה".

האם החיבור של שלושת החברות בפתרון ה-FlexPod נותן ערך מוסף לכל אחת מן החברות?
וטשר: "כחברות המתמחות בתחומן וממוקדות במתן מענה לתחומים ספציפיים, כל אחת משלוש החברות נהנית משיתוף הפעולה ומקבלת ממוצרי החברות האחרות במשולש הן בגישה לשוק לקוחות חדש והן במתן מענה שלם וכולל לדרישות הלקוחות בדאטה סנטר. ביחד, אנחנו מסוגלים לספק מעבר קל ומהיר לתשתית וירטואליזציה מאוחדת ויעילה, להפחית עלויות עד 50% ולהתאים את עצמנו במהירות לצרכים העסקיים של כל עסק ועסק. לסיסקו, NetApp ו-VMware יש נוכחות חזקה ברחבי העולם ואנחנו משתפים פעולה כבר שנים רבות. כל אחת מהחברות הביאה את החוזק הקיים שלה בשוק ומכאן יצא מוצר אפקטיבי, חסכוני וחדשני".

מה הערכים המוספים שמספקת NetApp בשיתוף הפעולה בפתרון מסוג כזה לענן?
וטשר: "דרישות הענן לוירטואליזציה, דינמיות ופשטות התפעול – אלה הן תכונות בהן NetApp מצטיינת מזה שנים. בניגוד לחברות אשר התאימו את מוצריהן לצרכי הענן.  NetApp מציעה תכונות אלה בעצם מיום הקמתה ואין מתאימה ממנה לענן הפרטי. NetApp היא גם חברה חדשנית, לכך נבחרנו על ידי מגזין פורבס השנה, וחדשנות זו מסייעת לנו להיות הספק המועדף אצל לקוחות. בנוסף, לאחר שלמעלה מ-150 לקוחות הטמיעו פתרונות מרכז נתונים משותף המבוסס על ארכיטקטורת התכנון FlexPod, הציגו NetApp ו-Cisco בחודש שעבר מדריך תכנון חדש עבור FlexPod שתומך ביישומי SAP‏, וכן את פתרון Hyper-V Cloud Fast Track‏ החדש של NetApp עם Cisco בשיתוף עם Microsoft, וכך העניקו לשותפים וללקוחות גמישות משופרת ומגוון אפשרויות בחירה רחב יותר בעת המעבר לענן".

לקראת אירוע FlexPod

אירועים קרובים