תוכן שיווקי

לקראת אירוע | HP משלבת את מוצרי HP Tipping Point עם מוצרי Arcsight לפתרון אבטחת מידע ייעודי, המהווה חלק ממשפחת ה-Networking

13/09/2011 13:52

"העולם המקושר תמיד" העצים את הצורך של פריסות וירטואליות, כדי לשפר את זמינות השירות והגמישות של משאבי IT. יחד עם זאת, כל מכונה וירטואלית (VM) דורשת יישומים ידניים של מדיניות אבטחה, דבר שגוזל זמן רב.

המוצר החדש של HP, ה-HP TippingPoint S6100N Intrusion Prevention System, מאפשר ללקוחות להפיץ באופן אוטומטי את מדיניות אבטחה הסטנדרטית בכל רחבי מרכז המידע. כתוצאה מכך, פריסות ענן וירטואלי ופיזי יהיו מוגנים החל מיצירת מכונה וירטואלית או בכל שינוי על הדרך.

ה-HP Tipping Point S6100N IPS משתלב בארכיטקטורת HP FlexNetwork, ארכיטקטורה מאוחדת היחידה מסוגה בתעשיית מרכזי המידע, אשר מאפשרת לארגונים לרתום את כוחם של מידע עתיר תוכן, וירטואליזציה, ניידות ומחשוב ענן. כמרכיב הליבה של תשתית אחודות, ארכיטקטורת HP FlexNetwork מבטיחה כי פרוטוקולים סטנדרטיים מיושמים באופן עקבי על פניכל  התקנים ברשת. זה מפשט ומקצר את זמני אספקת השירות, המאפשר ללקוחות לשפר את היכולת והגמישות ולהניע חדשנות.

לקראת אירוע HP

אבטחה פיזית ווירטואלית בכלי אחד

פתרון אבטחת המידע HP TippingPoint החדש, בעל הביצועים הגבוהים, הוא הראשון מסוגו שמגן על מכונות וירטואליות ללא הוספת התקנים ומורכבות. הוא מאבטח מכונות וירטואליות באופן אוטומטי, מספק הגנה עקבית, המנוהלת באופן מרכזי על פני FlexNetwork כולו. הפתרון גם מספק עד 60 אחוז יותר ביצועים גבוה לעומת דור מוצרים הקודם. הוא בודק עד 8 Gbps של תעבורה על פס רחב, בזמן אמת, כדי לשפר את הזמינות של שירותים קריטיים. ניתן לחבר שני מכשירים ליצירת מכשיר אחד אשר בודק עד 16 Gbps.

הפתרון החדש הינו חלק ממשפחת פתרון אבטחת מידע של HP אשר מאפשרת לארגונים לאבטח את נכסיהם במהירות רבה ובפשטות. הפתרונות כוללים את Tipping Ponit – מוצר אבטחת רשת; Arcsight – הגנה מפני אירועי סייבר וכם מערכת ניהול תאימות; ו-Fortify – פתרון תוכנה, שמטרות לאבטח תוכנה החל משלב הפיתוח דרך התפעול – לאורך כל מחזור החיים.

אירועים קרובים