תוכן שיווקי

לקראת אירוע | TIBCO מקבלת "תו תקן" על פתרון לאוטומציה בסביבה עסקית

האות המכובד SWIFTReady Financial EAI מוענק זו שנה עשירית ברציפות לחברה, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת יעל ● פתרון ה-SWIFT של TIBCO יוצג בכנס TUCON הבינלאומי שתערוך החברה ב-27-29 בספטמבר ב-ARIA Resort & Casino בלאס וגאס ● בכנס, שנחשב לאחד החשובים בעולם ה-IT, ישתתפו נציגים מ-40 מדינות שונות בשלושה ימים מלאים של למידה, נטוורקינג ושיתוף פעולה עם מנהלים מובילים מתעשיות שונות

19/09/2011 16:26

TIBCO, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת יעל, זוכה זו השנה העשירית ברציפות באות SWIFTReady Financial EAI. האות הוענק לחברה על מחויבותה לפיתוח פתרונות עבור הסקטור העסקי. האות מבטא הישג חשוב בעבודה מול השוק העסקי והתאמת פתרונות לסטנדרטים של תעשייה זו.

האות הנו "תו תקן" המסייע בידי לקוחות לבחור את הספק המתאים להם ומעניק להם "תעודת ביטוח" על מוצר או שירות בעלי האיכות הגבוהה ביותר. האות בנוי באופן שמשקף יכולות של מוצר לספק אוטומציה בסביבת SWIFT והוא מוערך מחדש מדי שנה על מנת להבטיח התאמה שלו להתפתחות של השוק.

פתרון SWIFT של TIBCO עבור רשת SWIFTNet מספק למספר רב של לקוחות בשוק הפיננסי את היכולת לפשט במידה ניכרת את תהליכי ההמרה של מטבעות על גבי רשת ה-SWIFT באמצעות אוטומציה של תהליכים מורכבים. תכנית ה- SWIFTReady הקובעת מי הן החברות והפתרונות אשר יקבלו את האות, מתבססת על קריטריונים נוקשים המתייחסים באופן ספציפי אל תחום ה-SWIFT ונבחנים מחדש מדי שנה. חברות המצליחות לענות לקריטריונים הללו מקבלות את האות SWIFTReady Label.

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל. צילום: משה אלון"שינויים דינאמיים בשוק הפיננסי מחייבים את קהילת הבנקאות למצוא דרכים חדשות להפחתת ההוצאות התפעוליות, להקלת סיכוני הנזילות ולהגדלת ההכנסות והיעילות של פתרונות התשלומים שלהם", מסרה קבוצת יעל. "TIBCO מציעה דרך להגדיל את היעילות התפעולית ואת ה-ROI (החזר השקעה) כמו גם את שביעות הרצון של הלקוח, תוך אספקת פתרון אופטימלי ומוצלח לכל הדעות. הפתרון שלנו מעניק ללקוחות פיננסיים את היכולת ליהנות מסטנדרטים גבוהים של איכות ושל אבטחה. מחויבותה של TIBCO לפתרונות יעילים המותאמים לשוק העסקי העולמי היא שאפשרה לנו לקבל את האות החשוב הזה. האות 'מאשר' את המוצר שלנו מול הלקוחות ומעניק להם שקט נפשי בשימוש בו".

אירועים קרובים