תוכן שיווקי

לקראת אירוע | יריד הון סיכון לסטארט-אפים ישראלים

20/09/2011 16:24

סקולקובו הינו אחד הפרויקטים היומרניים ביותר של הממשלה הרוסית. עד היום השקיעה הממשלה במה שמכונה "עמק הסיליקון הרוסי" כ-4.5 מיליארד דולרים. Israel Skolkovo Gateway מציעה הזדמנות בלעדית להציג את הסטארט-אפ שלך למקבלי ההחלטות הבכירים ביותר בקרן סקולקובו, יזמים ומשקיעים מובילים. הירשמו עכשיו דרך אתר אנשים ומחשבים וקבלו הנחה של 50%.

האירוע יתקיים במלון שרתון בתל אביב ב-1 בנובמבר 2011. את היריד הראשון ארגנה חברת היישום של המרכז האוניברסיטאי באריאל, חברת Martal Consulting הקנדית והאוניברסיטה הפדרלית בייקטרינבורג (רוסיה) בשיתוף עם קרן סקולקובו. האירוע מוקדש לנושא שיתוף הפעולה האפשרי עם קרנות הון סיכון ברוסיה, יוזמות לחממות טכנולוגיות בינלאומיות וצמיחת קרנות בישראל, צפון אמריקה ואירופה. ביריד הקרן ובכנס שיתקיים במקביל, ישתתפו חברות מובילות מרוסיה ומישראל. דיוני הפאנלים יוקדשו לנושא תהליכי קבלת מענקים ודוגמאות לייצוא מוצלח של טכנולוגיות.

Israel Skolkovo Gateway יזמה תחרות תוכניות עסקיות לסטארט-אפים העובדים בתחומים של ITC, ייעול האנרגיה, פארמה וכו'. חמש החברות שיעלו שלב חצי הגמר, יציגו ביריד שייערך בנובמבר בתל אביב. לאור הביקוש הרב, נדחה התאריך האחרון להגשת תוכניות עסקיות להשתתפות בתחרות ל-30 בספטמבר. מתוך החברות שיעלו לחצי הגמר, יבחר צוות שופטים עצמאיים את החברות הזוכות שיציגו את המיזמים שלהן לבכירים בסקולקובו כדי לזכות בהצעות לשיתוף הפעולה עם הקרן הרוסית.

מידע נוסף באתר Israel Skolkovo Gateway

להרשמה יש להגיש מועמדות בכתובת הדוא"ל הבאה

אירועים קרובים