תוכן שיווקי

לקראת אירוע | רד האט מרחיבה שיתוף פעולה גלובלי עם Amazon Web Services ו-SAP בענן

Red Hat Enterprise Linux עם תמיכה ביישומי SAP זמינה ב-Amazon Elastic Compute Cloud

26/09/2011 16:08
רד-האט

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על תמיכה בפתרונות SAP הרצים על  Red Hat Enterprise Linux ב-Amazon Elastic Compute Cloud.

"הכרזה זאת מחזקת את מאמציה המתמשכים של רד האט לספק ללקוחות גמישות באופציות פריסת תוכנה וחידושים במחשוב ענן", אומר יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין. "עכשיו יש ללקוחות בחירה רבה עוד יותר ברכישת והרצת Red Hat Enterprise Linux, שעתה מאושרת על ידי SAP ומומלצת להרצת יישומי SAP".

ה-Amazon EC2 מספק יכולת מחשוב בגודל משתנה, שהנה זמינה מאוד, מאובטחת, ומסופקת בענן לפי דרישה בשיטת תשלום לפי שימוש.
Amazon EC2 תוכננה לעשות מחשוב בממדי ה-Web לקל יותר עבור מפתחים, ISVs מסחריים וגופי IT ארגוניים ברחבי העולם. לקוחות SAP יכולים להשתמש גם ב-Red Hat Cloud access וגם בתמונות נתמכות Red hat Hourly-On Demand בכל אזורי Amazon EC2.

ב-SAP אומרים כי החברה מזהה זרם גובר של לקוחות העוברים לענן, כשרבים מהם הופכים עתה את פתרונות SAP שלהם לזמינים בענן. לקוחות מחפשים התרחבות מהירה וגמישות של תשלום רק עבור מה שהם משתמשים בו, ואת אלה מוצאים במחשוב ענן.

רד האט כבר מספקת פלטפורמת קוד פתוח מוכנה עבור ארגונים לתמיכה ביישומי SAP באתר הלקוח. דרך שיתוף פעולה מורחב זה שהוכרז עתה, לקוחות יכולים למנף את EC2 של אמזון להרצת יישומי SAP ב-Red Hat Enterprise Linux, מה שיאפשר ללקוחות לנצל את אופציות התמיכה המובילות הזמינות מאמזון, רד האט ו-SAP בדרך שיתופית.

יניב ליבוביץ מדגיש כי רד האט מספקת מערך מקיף של מוצרי ענן, שירותים וטכנולוגיות, להכנת תשתיות לקוחות עבור הענן. כשהיא מציעה פתרונות, הכשרה צעד אחר צעד, שירותי ייעוץ, הדרכה ותמיכת לקוחות מעולה, רד האט מאפשרת לארגונים לבנות, לנהל ולנצל עננים פרטיים וציבוריים.

למידע נוסף על רד האט ופתרונותיה

אירועים קרובים