תוכן שיווקי

Software AG דורגה כמובילה הטכנולוגית בשוק ה-MDM

02/10/2011 14:39

חברת Software AG הודיעה כי דורגה כמובילה הטכנולוגית בשוק ה-MDM (ר"ת Master Data Management), על ידי מכון המחקר העצמאי The Information Difference. בדוח השנתי של המכון – "The MDM Landscape Q2 2011” דורג מוצר ה-MDM של Software AG – ה-webMethods OneData, במקום הראשון מבחינה יכולות טכנולוגיות בשלוש השנים האחרונות.

הניקוד בקטגוריית הטכנולוגיה נקבע לפי מספר מדדים: שביעות הרצון של הלקוח, אנליזה של הטכנולוגיה, מידת הבשלות של הטכנולוגיה בשוק והמענה שנותנת הטכנולוגיה למודל הפונקציונליות הייחודי של חברת המחקר. המוצר webMethods OneData מבוסס על טכנולוגיית OneData אשר עברה לבעלותה של Software AG במסגרת רכישת חברת Data Foundations באוקטובר 2010.

איתן לב טוב, סמנכ"ל BPE (ר"ת Business Process Excellence) ב-Software AG ישראל: "על ארגון לראות ולעשות שימוש בגרסה אחת יחידה ואמיתית של המידע. בקרב ארגוני אנטרפרייז – בשל המורכבות הארגונית, האינטגרציה בין המערכות המרובות והמידע הזורם בהן – השימוש בטכנולוגיות MDM הינו חובה".

אנדי היילר, נשיא ומנכ"ל The Information Difference: "פתרון OneData של Software AG ממשיך להיות המוביל הטכנולוגי במפת שוק ה-MDM שלנו, לאחר שקיבל את הניקוד הגבוה ביותר בשביעות רצון הלקוח. מאז רכישת Data Foundations, ביצעה Software AG אינטגרציה של מוצר OneData לחבילת פתרונות webMethods ומציעה ללקוחותיה פתרון רחב יותר".

וולפרם יוסט, ה-CTO של Software AG: "אנו שמחים על היבחרנו על ידיThe Information Difference כמובילה הטכנולוגית של שוק ה-MDM. היכולת לשפר תהליכים עסקיים וקבלת החלטות באמצעות מאגר מידע מרכזי אחד הינה היתרון העיקרי של MDM. מוצר webMethods OneData ייחודי בשוק ה-MDM מכיוון שהוא מאפשר לאסטרטגיה העסקית להוביל את הטכנולוגיה. בכך יכולים ארגונים לתעל את ההשקעות שלהם בתחום ה-MDM לשיפור תהליכים עסקיים ולהתייעלות".

על פי נתוני The Information Difference, שוק ה-MDM העולמי צמח מהותית ב-31% בשנת 2010 לעומת שנת 2009 והוא צפוי להפוך למוצר בשל אשר יאומץ בצורה רחבה על ידי ארגונים רבים.

אירועים קרובים