תוכן שיווקי

מעבירים את הזמן בחג: 10 אפליקציות לילדים

11/10/2011 13:29

מאת שי רוזן, Real Commerce *

עוד לא התאוששנו מהחופש הגדול ומראש השנה – וכבר מגיעה חופשת סוכות ושוב צריך למצוא תעסוקה לדור הצעיר והמשועמם. למרבה המזל, הטכנולוגיה התגייסה בשנים האחרונות לעזרת ההורים וניתן למצוא שפע של אפליקציות ומשחקים שמיועדים לסלולארי.

צובעים בלי ללכלך

במקום לסחוב לנסיעה חוברות צביעה וצבעים מלכלכים, נסו את "Colorama" – אפליקציה מקסימה המאפשרת לילדים לצבוע ולקשט דפי צביעה המסודרים ב-"חוברות" לפי נושאים: נסיכות וטירות, חלל, פיות וכו'. ניתן לשלוח את היצירות המוגמרות במייל או לשתף בפייסבוק. קיימת גרסה חינמית הכוללת שלוש חוברות צביעה וגרסה מורחבת תמורת $0.99.

http://itunes.apple.com/us/app/colorama-kids-coloring-book/id304607276?mt=8

2.    נפרדים מהסיר
אם אתם מחפשים ספר בעל מימד חינוכי, נסו את האפליקציה של סיר הסירים. באפליקציה, נפתלי, גיבור הסיפור, מתעורר לחיים – וילדכם יוכל לגרום לו לרוץ, להוציא את הסיר מתוך החבילה שקיבל ואפילו לעשות פיפי וקקי. איזו התרגשות!

מחיר: $3.99

http://itunes.apple.com/il/app/id439574176?mt=8#.

3.    עושים את זה באצבע
אצבעונית, סיפורו של הנס כריסטיאן אנדרסן, קיבל חיים אינטראקטיביים, שמאפשרים לקוראים להשתתף בעלילה בצורה פעילה. האפליקציה מאפשרת להורים להקליט בעצמם את הסיפור. ספרים נוספים הם "דירה להשכיר", "איה פלוטו" ו-"הבית של יעל". מי אמר שחייבים להשתמש ב-GPS כדי ללמד את הילדים שיש קיבוץ בשם מגידו?
מחיר: 3.99 $

http://itunes.apple.com/il/app/id386077794?mt=8

4.    טיול בכפר
אם אין לכם כוח לקחת את הצאצאים לטיול בטבע ולהתמודד עם הפקקים, האפליקציה "המו הראשון שלי", תאפשר לכם להציג בפניהם את עולם החי מהספה בבית. באפליקציה 36 דמויות צבעוניות של בעלי חיים, המשמיעות קול. האייפון שלכם כבר יודע איך עושה פרה?

מחיר: $0.99

http://itunes.apple.com/app/id458287880?mt=8

5.    המסך הקטן
מחפשים איך להעביר את הזמן בנסיעות? אפליקציית האייפון של ערוץ בייבי מאפשרת גישה לתכנים מתוכניות אהובות במיוחד כמו תולי ובייבי שף, ועד לשירים לפני השינה.

מחיר: חינם להורדה, תשלום על בסיס VOD

http://itunes.apple.com/il/app/id385924027?mt=8#

6.    אפליקציית ערוץ הילדים
ילדים גדולים יותר יכולים ליהנות מהתכנים של ערוץ הילדים. האפליקציה כוללת סדרות המקור של הערוץ כמו "הפיג'מות", "מה בכריש" ועוד. זה הזמן לפתח תיאבון עם גרי המבורגרי!

מחיר: $3.99 לחודש

http://itunes.apple.com/il/app/id440999904?mt=8&ign-mpt=uo%3D4

7.    תמונה אישית
האפליקציה הבאה מאפשרת לדור הבא שלכם להפוך לכוכב בזכות עצמו. פשוט מעלים אליה תמונה של הילד ומפליגים למסע מלא הרפתקאות בטרקטור, במטוס, באוניה ובצוללת.

מחיר: $1.99

http://itunes.apple.com/il/app/iamintravellingheb/id460354039?mt=8&ls=1

8.    בובה של אפליקציה
אוהבים תיאטרון בובות? הנה אפליקציה שתאפשר לילד שלכם להתנסות בהפעלת בובות ממש כמו בתיאטרון. אפשר להפעיל את הבובות, להחשיך ולהאיר את התיאטרון, לבחור תפאורה ועוד.

מחיר: חינם

http://itunes.apple.com/us/app/ipuppeteer-free/id400421915?mt=8#

9.    מי רוצה להיות קליידרמן?
אם אתם חולמים שהקטן שלכם יהיה נגן ידוע, כדאי שיתחיל להתאמן, לא? באפליקציה הקטנים שלכם יוכלו לפתח את כישורי הנגינה בעזרת השיר הממכר twinkle twinkle little star, ולהפוך בעצמם לכוכבים נולדים.

מחיר: $1.99

http://itunes.apple.com/us/app/twinkle-twinkle-little-star/id375672904?mt=8&ign-mpt=uo%3D4

10.     משרבטים באנדרואיד
בטח שמתם לב שיצרני האפליקציות מתמקדים בעיקר באייפון. בתקופה האחרונה הדבר משתנה וסביר להניח שנקבל בקרוב לא מעט אפליקציות לאנדרואיד. קבלו אפליקציה שתעזור לילד שלכם להתאמן על כשרון השרבוט שלו.

מחיר: חינם

https://market.android.com/details?id=jp.tomato.hong&feature=search_result

* שי רוזן הוא אסטרטג סלולר בריל קומרס – חברת אסטרטגיה ופיתוח בטכנולוגיות אינטרנט ומובייל. החברה מתמחה במסחר אלקטרוני ובפתרונות ניהול תוכן מתקדמים לאתרי אינטרנט המתמודדים עם עומסים גבוהים ואתגרים עסקיים מורכבים. לריל קומרס התמחות בתעשיות המדיה, הסלולר, הביטוח, הפיננסים, הנסיעות והבנקאות.

אירועים קרובים