תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סימנטק תמנע ממידע חשאי לזלוג מה-iPad עם פתרון Data Loss Prevention חדש עבור טאבלטים

לקראת כנס "2011 Technology Day" של סימנטק ישראל, ה-15 בנובמבר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

23/10/2011 14:17

סימנטק הודיעה על תוכניות להציע את Symantec Data Loss Prevention for Tablets – פתרון מניעת אובדן נתונים (DLP) מקיף הראשון עבור ניטור והגנה על מידע רגיש במחשבי טאבלט. הפתרון, שיהיה זמין תחילה עבור ה-Apple iPad, יעזור לפתור אחת מהבעיות הדחופות ביותר בפניהן ניצבים ארגוני אבטחה כיום, על ידי אספקת הגנה בעלת מודעות לתוכן עבור נקודת קצה ארגונית פופולארית חדשה זאת. הפתרון תוכנן לשמור על פרודוקטיביות משתמש ולהגן על נתונים חשאיים של ארגון בעת ובעונה אחת.

לפי 'סקר מצב האבטחה' העדכני של סימנטק, ארגונים מתמודדים עם אתגרי אבטחה חדשים הנובעים מריבוי הטאבלטים בארגון. בין המשיבים לסקר, 47% אמרו כי מחשוב נייד מקשה על אספקת אבטחה מקוונת, ו-45% אמרו שהפיכת ה-IT לצרכני היא בעיה. קטגוריה אחרונה זאת כוללת טכנולוגיות חדשות המגיעות החל מהצרכן הפרטי עד השווקים העסקיים, עם טאבלטים המחליפים לפטופים כדאגה המרכזית. כאשר משתמשים מביאים טאבלטים לארגון וניגשים לרשת הארגונית, IT ניצב בפני האתגר של הגנה על נתונים עסקיים רגישים בנקודות קצה אלה.

Symantec data Loss Prevention for Tablet יאפשר למשתמשים לנצל את הטאבלטים שלהם תוך ניטור ובקרה על שידור נתונים חשאיים ממכשירים אלה, עם מודעות לתוכן. המוצר נועד לאפשר לארגונים לתמוך בעבודה ובשימוש אישי בו-זמנית ברחבי אימיילים ארגוניים ואישיים, תקשורת Web, ואפליקציות נפוצות הזמינות עבור ה-iPad. ההגנה תורחב למכשיר ולמידע שבו בלי חשיבות לכך אם המשתמש מחובר דרך 3D או Wi-Fi. תמיכה עבור מערכת הפעלה אנדרואיד לטאבלטים צפויה לשנה הבאה. פתרון הגנת הטאבלטים יתווסף אל פתרונות Symantec DLP ו-Mobile Protection של החברה.

אירועים קרובים