תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ועידות הוידאו לאירגונים בזכות החדשנות של חברת Vidyo מארה"ב

23/10/2011 15:12

מהפכה טכנולוגית בפתח, והפעם סוף סוף אפשר להעביר שיחות וידאו של הרבה מאוד משתמשים בארגון, באיכות גבוהה, באינטרנט וכן אפילו דרך האינטרנט הסלולארי.

פתרון חברת VIDYO
המערכת המוצעת של חברת Vidyo מארה"ב, שהיא החברה המובילה והמתקדמת ביותר היום לפתרונות Tele-presence ו-Video Conference, לא רק בחדרי הועידה המסורתיים אלא גם מעמדות קצה כמו מחשב נייד או iPad/iPhone בזכות שימוש בטכנולוגית H.264 SVC – Scalable Video Coding. החברה זכתה בפרסים ומחזיקה כמה פטנטים על מימוש ה-CODEC המתקדם ל-H.264-SVC, היא הפכה את השימוש ב-MCU היקר למיותר והחליפה אותו בנתב וידאו יחד עם שימוש בפורטל והוזלה דרמטית במחיר.

אין אף מתחרה היום בשוק "Video Conferencing" שמימש את הטכנולוגיה הזו מקצה לקצה ללא MCU – לכן חברת Vidyo מאפשרת שירות וידאו גם כאשר אחוז השגיאות (Packet Loss) גבוה וזה כאשר מערכות דור קודם מפסיקות לתפקד. בעמדות הקצה אין צורך בהתקנת מצלמות יקרות, למרות זאת התמונה, ברזולוציה VGA תראה טוב פי 4 ממערכות דור קודם.

במערכות Vidyo ה-Latency (השהייה) היא msec10, לעומת מערכות רגילות (מבוססות MCU) עם השהייה של יותר מ-200msec. תוסיף על זה יכולת עבודה ברוחב סרט נמוך החל מ-96Kbps כאשר רשת האינטרנט עמוסה. בחברות אחרות קיים הצורך ברוחב סרט קבוע ומובטח מראש, ואם הרשת האירגונית משמשת אחרים אזי חובה לבנות תמיכה ב-QOS (כלומר לתת עדיפות לשיחות הוידיאו על פני תעבורה ארגונית אחרת) מה שמיקר את הרשת ודורש טכנולוגיה יקרה כמו MPLS (שזו הרחבה של רשת ה-IP שמאפשרת למתג במקום לנתב – מיתוג מהיר בהרבה מניתוב).

מוצר ה-Telepresence של Vidyo, שנקרא VidyoPanorama, על 9 ממסכים. נמכר במחיר פתרון מסך אחד של המתחרים

אחד הכשלים האבטחתיים בעולם ה-VoIP הוא שאחרי שלב ה-signaling המדיה עצמה (קול או תמונה) מועברים ישירות (peer to peer) בין שני ה-CLIENT. זהו כשל אבטחתי ממדרגה ראשונה מכיוון שבהודעת ה-SDP אפשר לקרוא את כתובת ה-IP של הצדדים ולהשתמש בה לחדירה זדונית או למתקפת DoS.

חסרון נוסף בעבודה ב-peer-to-peer הוא היכולת (ליתר דיוק אי היכולת) לעבור את ה-NAT. תכונה זו שנקראת NAT TRAVERSAL היא מאוד בעייתית ודורשת פתרונות כמו STUN או UnPNP. בפתרון חברת Vidyo זה לא יכול לקרות, יש הפרדה בין ה-SIGANLING וה-MEDIA. ה-SIGNALLING שנעשה בפרוטוקול HTTP או HTTPS מעביר ל-CLIENT את כתובת ה-VidyoRouter והוא (ורק הוא) יקשר בין ה-CLIENT השונים בפרוטוקול RTP או SRTP. דוגמא לאפליקציה בעייתית במיוחד מבחינת אבטחה זהו פתרון התקשורת של מוצר ה-OCS שעושה את העברת המדיה בין משתמשי הקצה דרך תקשורת peer-to-peer.

אפליקציות בעזרת VIDYO לקראת כנס eGOV

1.    יכולת תקשורת בין אנשים חרשים או אילמים בשפת סימנים עם אפשרות למתווך שמדבר את שפת הסימנים.(בעזרת ההשהיה הנמוכה של ציוד VIDYO).
2.    שיחות/ועידה וידאו מאובטחות עם אזרחים באינטרנט רגיל (עבודה מאחורי FIREWALL ו-NAT) – מאפשר הזמנת אנשים במייל לשיחת ועידה.
3.    פריסה ארצית פשוטה, אין משמעות למיקום, אפשר לענות מכל משרד זמין בארץ.
4.    הקלטות שיחות ועידה מבוצעות עם אזרחים ב-REAL TIME לטיפול ורמת שרות טובה.
5.    שימוש בהישג יד לפתרון של VidyoPanorama במשרדים ממשלתיים.

אירועים קרובים