תוכן שיווקי

לקראת אירוע | APC מקבוצת שניידר אלקטריק מציגה מודל חדשני מבוסס תוכנת Design Portal לחדרי מחשב ממשלתיים

24/10/2011 15:04
APC שניידר אלקטריק

חברת APC מקבוצת שניידר אלקטריק מציגה מודל חדשני מבוסס תוכנת Design Portal להקמת חדרי מחשב ממשלתיים. עד כה בוצעו עשרות אלפי פרויקטים של הקמת אולמות מחשב ומרכזי מידע, מבוססי מודל החברה.

המודעות הגוברת לאיכות הסביבה והצורך בהקטנת פליטת גזי החממה (CO2) בחצי, אל מול הגידול  בצמיחת האנרגיה, אשר צפויה להכפיל עצמה ע"פ התחזיות עד שנת 2030, הובילו לכך שמוסדות ממשלתיים שמים כיום דגש על IT ירוק. היבטים של זמינות מערכות, פתרונות צפופי אנרגיה (אנרגיה גבוהה על שטח רצפה מינימלי), חסכון בעלויות אחזקה ותפעול, עומדים על סדר יומו של המנמ"ר, כמו גם הרצון  להוות דוגמה ומופת בתחום של חסכון וייעול אנרגטי.

ביצוע חלק של פרויקטים מסוג זה במגזר הממשלתי, מצריכים מודל ביצועי איכותי המורכב ממספר שלבים:

שלב ראשון  – ניתוח מקיף של תנאי הסביבה ותשתיות האנרגיה הקיימות, במטרה להגיע לאופטימיזציה מלאה של הקיים בשטח וניצולו המיטבי.

שלב שני –  ביצוע אפיון מקיף תוך הבנת הצרכים.

שלב שלישי – מבוסס על התוכנה הייחודית Design Portal של APC, אשר מבצעת  תכנון מפורט של הפתרון; סימולציות CFD (חישוב זרימה דינאמי) של מערך מיזוג האוויר, בהתבסס על נתוני אמת של כלל הציוד המותקן במסדים; בדיקת הזנות חשמל דרך מערכות האלפסק, ביצוע בדיקה אוטומטית של המערכת לכל מסד מול צורכי האנרגיה הספציפיים שלו, ובחירת פסי השקעים הייעודיים המיטביים עבורו. בנוסף, בוחרת  התוכנה באופן אוטומטי חיישני טמפרטורה ולחות בהתאם לצפיפות האנרגיה בכל מסד תוך התחשבות בתקני ASHRAE.

יכולות נוספות של התוכנה מאפשרות הוספת מגוון רחב של חיישנים כדוגמת: חיישני בקרת כניסה, חיישני אבטחה ומצלמות וידיאו, והגדרת מיקומם במיקום ספציפי; יכולות התממשקות דינאמית לציוד צד ג' ללא הגבלה; יכולת הגדרה מיטבית של עומס חום לכל מסד ובחירת פתרון קירור מתאים, במקביל לביצוע אופטימיזציה ויתירות של גורמי החשמל והקירור. בנוסף, קיימות היכולות להוסיף מערכות ניטור ושליטה וקביעת מיקומן באולם ובמסדים, קבלת אומדני עלויות ראשוניים לפרויקט, כולל הוראות הרכבה והתממשקויות ציוד, והוצאת פלטי שרטוטים בפורמט תלת ממדי.

יוסי דיין, סמנכ"ל טכנולוגיות APC שניידר אלקטריק: "הפרויקטים אשר APC מוציאה לפועל בתחום המוסדי, מתאפיינים בראיה הוליסטית ובמתן פתרון מקיף לכלל התשתיות הפיזיות למערכות המידע הממשלתיות. זאת, תוך הבנה כי הציוד שלנו חסכוני מבחינת יעילות אנרגטית ואמין ביותר מבחינת תקלות".

אירועים קרובים