תוכן שיווקי

אדוונטק איטליה ערכה את כנס הלקוחות השנתי והכריזה על מבנה ארגוני חדש

24/10/2011 17:14

בתחילת אוקטובר נערך באחד ממלונות היוקרה במילאנו כנס הלקוחות השנתי של אדוונטק איטליה. באירוע השתתפו כ-110 איש, מתוכם 75 לקוחות והיתר שותפים עסקיים, יועצים ועובדים. הכנס כלל עשר הרצאות של עובדי ולקוחות החברה, במסגרתן הוצגו מוצרי אדוונטק, פרויקטים מעניינים שביצעה החברה בעבור לקוחות גדולים וכן הכרזות של מוצרים חדשים.

במהלך הכנס הוכרז המבנה הארגוני החדש של אדוונטק איטליה, הכולל ארבעה תחומים:

•    תחום מוצרים ירוקים ואופטימיזציה, דוגמת פרטון, החוסכת 25% מהוצאת הדיו בארגון

•    תחום ה-ALM – ניהול סביבת הפיתוח, דוגמת SERENA ו-CAST

•    תחום סאפ (SAP), עם 6 מוצרים משלימים, כגון EPI-USE

•    תחום מוצרי אפליקציה, דוגמת CALIDUS ו-CLICK SOFTWARE

בנוסף למאיר זורע – מנכ"ל אדוונטק איטליה, שארגן את האירוע, השתתפו בו גם שמוליק לשם – מנכ"ל חטיבת הסאפ באדוונטק ודרור זעירא, שאחראי על SAP-HR בחברה. לאדוונטק חשוב מאוד להגביר את הסינרגיה בין חטיבות ה-ERP שלה (סאפ ואורקל) באדוונטק איטליה, הן על ידי ביצוע פרויקטים משותפים והן בהעברת ידע. הרצאתו של דרור זעירא על פרויקטים ויישומים בנושאים Talent Management ו-Job Rotation עוררה עניין רב בנציגי בנקים וממשל באיטליה.

נציגים נוספים שהגיעו מישראל והרצו בכנס היו יואב מאור, מנכ"ל חברת טריגר (TRRIGER) – מוצר לשליטה ובקרה על משאבי IT, ואורי אייזנברג, מנכ"ל פרטון – חברה שמוכרת תוכנה המאפשרת חיסכון בטונרים. אדוונטק איטליה ביצעה בחציון השני של 2011 מכירה של תוכנה זו בהיקף מיליון יורו לאחד הבנקים הגדולים באיטליה.

באתר האינטרנט של החברה ניתן להתרשם מהמצגות שהופיעו באירוע, תמונות מהכנס וסרטוני וידיאו של ההרצאות:
לתמונות
להרצאות

אירועים קרובים