תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Nolio Zero Touch Deployment – העברה לסביבות ייצור ללא התערבות ידנית

25/10/2011 13:01
NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס

בארגונים רבים הופך שלב העברה לסביבות יצור להיות מורכב יותר ויותר. הסיבה לכך היא שכמות השינויים המועברים לסביבות ייצור הולכת וגדלה, ופריסתם על כמות גדלה והולכת של שרתים הופכת תהליך זה למורכב, ארוך וחשוף לטעויות רבות. דבר זה גורם לעיכובים וכשלים בפריסת שינויים אלה בשרתים.

הפתרון לאתגר זה הוא אוטומציה של תהליכים. אוטומציה זו תאפשר לארגון את הדברים הבאים:

•    צמצום עלויות הכרוכות בהעברת שינויים לסביבות ייצור
•    הקטנה משמעותית של טעויות אנוש
•    קיצור זמן השבתה של מערכות

בעזרת מוצריה של חברת Nolio יכול הארגון להתמודד בהצלחה עם אתגר זה. מוצרי Nolio משווקים בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות. פתרונותיה של Nolio מאפשרים ניהול ואוטומציה של תהליך העברת שינויי אפליקציות לסביבות ייצור. ניהול התהליך מתבצע באמצעות תפעול אוטומטי של מערכות תוכנה במספר חוות שרתים בצורה מסונכרנת. הפתרונות משווקים ע"י NessPRO – קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

לקראת כנס המנמ"רים של NessPRO

מוצרי Nolio מספקים פתרון מלא של Application Release Automation. הודות לכך ניתן לבצע עדכוני אפליקציות מסביבות פיתוח עד לסביבות ייצור בצורה אוטומטית ללא התערבות ידנית. זאת – באמצעות אוטומציה של תהליכי ידניים או חצי ידניים. במילים אחרות: Zero Touch Deployment.

מוצרי Nolio מבוססים על מנגנון ייחודי לבניה והרצה של תהליכי התקנה בשרתי היעד בעזרת ממשק גרפי, תוך שימוש במאות פעולות מובנות של עדכון, שינוי, ויצירה הקשורים למרכיבי המערכת. דבר זה משפיע ישירות על מהירות ההטמעה וקלות השימוש במוצר.

באמצעות מוצרי Nolio יכול הארגון לצמצם עלויות הכרוכות בהעברת שינויים לסביבות ייצור, לקצר את זמן השבתת שרתי הייצור ולתעד את כל הפעולות המתבצעות בסביבות אלה. ייעול תהליך ההעברה לייצור בעזרת מוצרי Nolio מאפשר לארגון החזר השקעה של חודשים בודדים.

כמו כן מאפשרים פתרונותיה של Nolio להדק את הקשר בין הפיתוח לתפעול  על ידי פריסה אוטומטית של שינויים אפליקטיביים ותשתיתיים. הפריסה מתבצעת על פני מספר גדול של שרתים, פלטפורמות וטכנולוגיות שונות תוך שמירה על סדר, תזמון וסנכרון פעולות תקין. מוצרי Nolio נמצאים בשימוש שוטף בקרב עשרות ארגונים בארץ ובחו"ל, והופכים לסטנדרט ארגוני בכל הקשר למיכון תהליכי העברת שינויים לסביבות יצור.

אירועים קרובים