תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם יהונתן רגב, מנכ"ל אבנט תקשורת, הנמנית על שותפותיה של סימנטק ישראל

לקראת כנס "2011 Technology Day" של סימנטק ישראל, ה-15 בנובמבר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

26/10/2011 14:12

ספר בקצרה על החברה שלך ותחומי פעילותכם.
חברת אבנט תקשורת היא חברת הפצה מקבוצת רד-בינת. אבנט הנה מפיץ התוכנה המוביל בישראל, המתמחה בטכנולוגיות אבטחת המידע, התקשורת, הגיבוי, השחזור וההמשכיות העסקית.

ספר על שיתוף הפעולה עם סימנטק בישראל.
אבנט מפיצה את פתרונות סימנטק (בעבר גם Veritas לפני שנרכשה על ידי סימנטק) כבר מעל ל 10 שנים. יש לנו הסמכות טכניות ומכירתיות מהמתקדמות והמקיפות באירופה, וזו הסיבה בין היתר לכך שנבחרנו כמפיץ המצטיין והמקצועי של סימנטק באזור לשנת 2011. כמפיץ שאינו מוכר ללקוחות סופיים אנו מתעלים את ניסיוננו והידע הרב שאנו צוברים בחברה לטובת המשווקים שעובדים אתנו, באמצעות ימי עיון, הדרכות, סיוע בפעילויות קדם מכירה, ומתן כל תמיכה נדרשת, החל מסיוע ברישוי וכלה בסיוע טכני.

מה השימוש שאתם עושים עם פתרונות סימנטק בקרב החברה שלך?
כשותפי סימנטק המאמינים במוצריה, אנו מקפידים שהמערכות הפנימיות שלנו יהיו מתוצרת סימנטק.

הצג בקצרה סיפור הצלחה אצל לקוח עם פתרונות סימנטק.
כמפיץ אשר אינו מתקין את המוצרים אצל לקוחות סופיים, אנו עומדים בשורה שנייה של רוב הפרויקטים המובילים בשוק הישראלי, ומהעמדה הזו אנו מאמינים כי הלקוח הסופי בשיתוף המשווק שעושה באתר את מירב העבודה – שניהם צריכים לעמוד בפרונט ולקבל את ההכרה על עבודתם. תפקידנו לסייע לשני הגורמים הנ"ל לפי הצורך.

איך אתה רואה את מעמדה של סימנטק בתחום הניהול ואבטחת המידע?
סימנטק מיצבה את עצמה כבר לפני זמן רב, כיצרן המוביל בתחום הניהול ואבטחת המידע שבאופן מתמיד מגדיל את הפער מול המתחרים, בין אם באמצעות רכישת חברות בעלות מוצרים משלימים, ואם דרך בניה של כלי ניהול למוצרים השונים אשר מאפשרים למנהלי האבטחה בארגון לקבל את התמונה המקיפה והמקצועית ביותר, באמצעות אספקת כלי ניהול משותף לכל מוצרי האבטחה שלו, אלמנט שאף יצרן אחר אינו יכול להציע כיום.

בכנס "Technology Day 2011" ישתתף ג'ון בריגדן (John Brigden), סגן נשיא בכיר בסימנטק העולמית לאזור EMEA, שיציג את האסטרטגיה של סימנטק ואת חזונה הטכנולוגי לניהול ואבטחת מידע במגוון תחומים מרכזיים, בהם: ענן, וירטואליזציה, ומובייל. לתכנית הכנס יש להקיש כאן

אירועים קרובים