תוכן שיווקי

שיתוף הפעולה בין תעשיית ההיי-טק הגרמנית והישראלית מתהדק

31/10/2011 09:52

נציגים מ-16 חברות IT ישראליות נפגשו בשבוע שעבר במינכן עם 50 בכירים מחברות בשוק ה-IT הגרמני. האירוע, שנערך אחת לרבעון, התקיים זו הפעם השלישית ברציפות בשנה האחרונה. המשלחת הישראלית כללה את ארגון אבטחת המידע הישראלי, TISG, ואת מאגד פתרונות כף יד, CELLiL. ארגון ותיאום המפגשים בוצעו על ידי החברה הישראלית MIW והנציגות הגרמנית של חברת Inline Sales International Group. את החסות למפגשים נתנה קבוצת אנשים ומחשבים.

המשלחת הישראלית כללה את החברות checkmarx, Enforcive, Safeway, Secureislands, greensql ו-Vibesec. חברות מאגד פתרונות סלולר ומכשירי כף יד שנטלו חלק במפגשים היו vayosoft, Topimagesystems, telemessage, qnomy, hipixpro, fring, Todacell, Decell ו-liveu. בין הגופים שנטלו חלק במפגשים עם חברי המשלחת הישראלית, נמנו בכירים מהחברות וודאפון, בריטיש טלקום, O2, נוקיה-סימנס, טי-סיסטמס, דויטשה טלקום, AT&T ועוד. בנוסף נטלו חלק במפגשים גם גופים מובילי שוק בתחום אבטחת המידע, דוגמת E-Plus, סופוס, GRUPPE ,Secoptena ואחרים.

לדברי הנספח המסחרי של ישראל בגרמניה, מרדכי איש שלום, שנשא דברי פתיחה באירוע, ישראל משמשת כאינקובטור לטכנולוגיות: בישראל פעילות מעל ל-3,000 חברות היי-טק והזנק ו-200 חברות הזנק מוקמות בישראל כל שנה.

עופר דנינו, מנהל מאגד פתרונות הכף יד, ציין את הצורך הממשי של אופרטורים מובילים בעולם לחשיפה ואימוץ של טכנולוגיות חדשות בתחום האפליקציות, כתוצאה מאובדן הכנסות לשירותי השיחות החינמיות על גבי האינטרנט הסלולרי (פרינג הישראלית, סקייפ וכיוב'), ולכן ההיענות הכל כך מאסיבית של כל האופרטורים המובילים בגרמניה להיפגש ולהיחשף לפתרונות שמביאות עימן החברות הישראליות.

לדברי דוד חוה, מנכ"ל MIW, אנו רואים השתתפות גדילה והולכת בכל רבעון של הגופים המובילים בגרמניה אשר למדו לראות במשלחות מישראל והשת"פ עם תעשיית הסטארט-אפ שלנו, הזדמנות ליצר את הגיוון, החדשנות והמעוף שמאפשרים להם התמודדות מול המקבילים באסיה ובארה"ב.

אירועים קרובים