מסכי מידע ופרסום Digital Signage
רבולוציה או אבולוציית בפרסום ממוקד בענפי המסחר ושירותים
בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה עולמית בה מוקדי מסחר ושירותים, טרודים כבשגרת יום בסוגיית מיתוג ומיצוב בתנאי שוק דינאמי ותחרותי, והמחפשים כל העת דרכים יצירתיות להעברת מסרים אינפורמטיביים ושיווקיים ממוקדי מטרה, בזמן תגובה מהיר יעיל ואפקטיבי. נוסיף על כך את הנחיצות של נותני השירותים להעברת מידעים אינפורמטיביים קרי זמן המראות ונחיתות, זמני רכבות ותחבורה ציבורית ועוד, זאת באופן ברור ומהיר באמצעות שליטה מרחוק.
בעבר, החשיפה למדיה הפרסומית הייתה באופן קונבנציונאלי מועברת באמצעות ערוצי התקשורת השונים ואשר באופן אקראי הייתה "צדה" עיני צופה או הקורא, שלעיתים לא הביאה לכדי מפגש רצונות, בשל מימד הזמן מרגע החשיפה לפרסום ועד למימוש המסר הפרסומי משמע, "כאן ועכשיו" לא בא לידי ביטוי.
נוסיף על האמור את הצורך בהיערכות למבצעים ממוקדים קרי הפקת עזרי פרסום וכדומה, שהינם אפקטיביים למבצע ו/או מידע ממוקד מטרה, ואולם לכל אחד מהאמור קיים צורך בהפקה מחודשת, השקעת משאבי הון וזמן וכו'.
פרסום הדיגיטלי מאפשר למפרסם התאמה רלוונטית לקהל "השבוי" הנמצא בתחום סביבתו כדוגמת רשת מזון המעוניינת בקד"מ מוצר/ים כלשהם בעידוד הספק, בית קפה המעוניין בקד"מ מזון או משקה, בנק המציג הטבות כלשהן והרשימה ארוכה.
פרסום דיגיטלי מביא לתוצאות מיידיות תוך העלאת תכנים בקלות והניתנת לתזמון בהתאם לצורך ולעניין. כך למשל, הצגת פרסומת למבצע ברשת חנויות כאשר מגדירים כי בחנות או מס' חנויות יהיה קד"מ למוצר X ואילו בשאר חנויות הרשת יהיה מבצע Y.
הפרסום הדיגיטלי מאפשר למפרסם חיסכון במשאבי הפקה, דפוס, הון אנוש, זמן ויצירתיות אינטראקטיבית. להווה ידוע כי כל מבצע או מידע מצריך מהמפרסם הוצאה תקציבית לא קטנה, תוך היערכות לוגיסטית במשקל מימד הזמן המהווה נדבך לא מבוטל.
הפרסום הדיגיטלי מאפשר יישום מהיר בשליטה מרחוק ובכך מאפשר הרמת "שאלטר" בכל מקום ומכל מקום.
הביקוש הגובר לפוטנציאל הטמון במסכי מידע ופרסום דיגיטליים הוביל את קברניטי קונצרן HYUNDAI IT קוריאה להחלטה אסטרטגית לזנוח את תחום מוצרי הצריכה בה פעלו לאורך שנים ולהשקיע את מירב הון האנוש והטכנולוגיה בפיתוח טכנולוגיות המתאימים לעידן המחר כבר אתמול, תוך מתן מענה לפתרונות תצוגה דיגיטליים בסביבת עבודה מקורה שאינה חשופה לשינויי מזג האוויר ולסביבה חיצונית שעמידה בתנאי האקלים ובהתאם לתקנים בינלאומיים. מהלך זה אפשר בידי HYUNDAI להיות מובילה בתחומה בשוק העולמי.
קבוצת אבדור
קבוצת אבדור המונה 6 חברות העוסקות בתחום יבוא ושיווק מוצרי IT לתחום התעשייה האזרחית והפרטית הינה חברה פרטית המונה כ- 100 עובדים.
מאיר עומר (53) אשר ב-5 שנים האחרונות שימש כסמנכ"ל בפעילות סמסונג בישראל, ואשר לזכותו נזקפות הצלחות בהחדרת מותגים בינלאומיים לתחום המחשוב בישראל קרי טושיבה, שארפ, ודל, הוביל עת הצטרפותו כמנכ"ל-משותף לחברת הבת אבדור מערכות המובילה בתחומה בפרויקטים לתחום חדרי בקרה ושליטה, כבמהלך מתבקש, להעדפתה כנציגת HYUNDAI IT בישראל ולרשות הפלשתינית ובכך לדחוק מתמודדים רבים.
HYUNDAI IT שמרכז המו"פ נמצא בקוריאה הדרומית הינה היצרנית המובילה בתעשייה הגלובלית לתחום תצוגה דיגיטלית. הגידול המתמיד של החברה ב-20 השנים האחרונות הביאה לפריסה עולמית רחבה עם יותר מ -300 שותפים עסקיים המגובים בתמיכה של החברות הבנות במרכזי המכירות באירופה, ארה"ב ויפן.
HYUNDAI IT מייצרת מסכי מידע ופרסום ומסכי מחשב לעסקים במידות 22"-82" ומסכי "קיוסק" (Totem) במידות 46"-70", קירות וידאו (Video-wall) במידות 46"-55" ומסכי תלת-מימד.