תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם רון כהן, מנהל קבוצת הטכנולוגיות בסימנטק ישראל

13/11/2011 14:10

אילו פתרונות טכנולוגיים מציעה סימנטק בתחום פעילותך?

"כחברה מובילה בתחומי אבטחת המידע וניהולו, סימנטק (Symantec) מציעה ללקוחותיה סל פתרונות רחב ומגוון המספק מענה לאתגרי ניהול זמינות ואבטחת מידע ודרישות רגולטוריות שונות:

פתרונות אבטחת מידע מתקדמים – בדגש על הגנת המידע שהוא הנכס העיקרי של רוב הארגונים. בעזרת פתרון כולל המורכב מכלים שונים כגון: End Point Security הכוללת מספר רב של שכבות הגנה, הצפנת נתונים, מניעת דלף מידע, הקשחה וניטור, פתרונות Gateway, הזדהות (VeriSign), מערכות לניהול אירועי אבטחה, מערכות IT GRC לניהול והקטנת סיכונים ועוד.

כספקית אבטחת המידע הגדולה בעולם, סימנטק מנהלת רשת איסוף נתונים מתקדמת בשם GIN (ר"ת Global Intelligence Network) המאפשרת איסוף, ניתוח ומתן פתרון לבעיות אבטחת מידע ברזולוציות שונות כפתרון מונע. שירות זה מובנה בחלק מהפתרונות וניתנת לרכישה בנפרד כשרות בשם Deep Sight ללא תלות במוצר כזה או אחר.

פתרונות גיבוי ואחזור נתונים – פתרונות הגיבוי וארכוב Netbackup, Backup exec ומערכת ה-Enterprise Vault, מספקים ללקוח חליפת הגנה מלאה לשמירת נתונים לזמן ארוך והגנה על מערכות, אפליקציות ושירותים תוך הקטנת זמן ההתאוששות ועלויות התפעול. פתרונות הגיבוי של סימנטק, Netbackup ו-Backup exec, כוללים יכולות מתקדמות ופורצות דרך בתחום גיבוי האפליקציות בעזרת טכנולוגית GRT, גיבוי מערכות וירטואליות בשיטות מתקדמות ופתרונות De Duplication מובנים בתצורות Source & Target, המאפשרים לקוחות גמישות מרבית וחסכון מקסימאלי מיצרן אחד.

זמינות נתונים וניהול אחסון – פתרונות האחסון מבית סימנטק, מאפשרים לארגון לנהל את משאבי האחסון באופן היעיל ביותר, בצורה גמישה ואחודה, ללא תלות בחומרת האחסון או במערכת ההפעלה. פתרונות הזמינות הגבוהה מבית סימנטק, מאפשרים לארגון לקיים רמת שירות של 24X7 עבור המערכות הקריטיות שלו.

ניהול ואוטומציה (Altiris) – מוצר מוביל לניהול מיחשוב, המאפשר לעסקים לנהל ולתחזק בקלות את נקודות הקצה ברשת הארגונית, לרבות התקנים ניידים, מחשבים נישאים ומחשבים שולחניים, שרתים, מערכות תקשורת ואמצעי אחסון".

מה מייחד את סימנטק לעומת המתחרים בהיבט של הפורטפוליו הטכנולוגי?
"הייחוד של סימנטק הוא בפורטפוליו הרחב ובתחומי העיסוק המגוונים בעולם תשתיות המחשוב ואבטחת המידע, המספקים ללקוחותיה קשת פתרונות רחבה ואיכותית של פתרונות הממוצבים ע"י השוק, הלקוחות וחברות המחקר כמובילי שוק. פורטפוליו רחב שכזה מאפשר לסימנטק לספק ללקוחות ערך מוסף גדול יותר במידה והם מיישמים מוצרים של סימנטק ממשפחות שונות.

יש מספר רב של אינטגרציות בין קווי מוצרים מעולמות אבטחת המידע ופתרונות זמינות המידע, ואחת האחרונות שהוכרזו לא מכבר הינה יכולות מתקדמות לסיווג מידע במערכות האירכוב וניהול הנתונים (Enterprise Vault) ומערכת מניעת דלף מידע (DLP), מה שנותן ללקוח ערך מוסף גדול עוד יותר במידה והוא מיישם את שני הפתרונות. בעזרת הפורטפוליו של סימנטק ורשת השותפים העסקיים למכירה ויישום, יכולים לקוחות סימנטק לשפר משמעותית את רמת האבטחה והזמינות לארגון, תוך הקטנת כמות ספקי הפתרונות והקטנת עלויות היישום והתפעול בצורה דרסטית".

מה תציג הקבוצה שלך ב-Tech Day?

"בכנס השנה נציג ארבעה מסלולים טכנולוגיים בתחומים הבאים:
•    אבטחת מידע – שינוי חוקי המשחק
•    ניהול אחסון המידע וזמינות השרות
•    ניהול רכיבי קצה ואוטומציה בסביבות מורכבות
•    שיטות מתקדמות לגיבוי והגנה על נתונים.
במסלולים יוצגו פתרונות מתקדמים Best practices ליישום, עדכונים על גרסאות חדשות, מבט על מה צופן לנו העתיד וסיפורי הצלחה של לקוחות שיישמו את הפתרונות".

בכנס "Technology Day 2011" ישתתף ג'ון בריגדן, סגן נשיא בכיר בסימנטק העולמית לאזור EMEA SVP EMEA)), שיציג את האסטרטגיה של סימנטק ואת חזונה הטכנולוגי לניהול ואבטחת מידע במגוון תחומים מרכזיים, בהם: ענן, וירטואליזציה, ומובייל. לתכנית הכנס.

אירועים קרובים