תוכן שיווקי

פתרון MaaS360 של חברת FiberLink – הראשון והיחיד שמאושר על ידי הרשות הפדראלית בארה"ב

חברת FiberLink היא הראשונה הרשות הפדראלית האמריקאית לפלטפורמת MaaS360 כפלטפורמה המאובטחת והמובילה בתחום אכיפת מדיניות ארגונית ויכולות MDM לרשויות ומשרדים ממשלתיים

13/11/2011 16:44
Mobility in Cloud

חברת FiberLink המפתחת את פלטפורמת MaaS360 המובילה בתחומה לאכיפת מדיניות ארגונית ו-MDM היא היחידה שקיבלה אישור בלעדי מן הרשות הפדראלית האמריקאית, אשר ממצב את פתרון MaaS360 כפתרון המוביל בתחומו בכל הנוגע לאבטחת מידע ולהתאמתו לרשויות ממשלתיות.

MaaS360 עומד בתקנות חוק FISMA, חוק פדראלי שתוכנן כדי לספק הגנה ואבטחה על מידע בסוכנויות ומשרדים ממשלתיים בארה"ב, החוק דורש מכל מערך IT בכל סוכנות ומשרד ממשלתי, לעמוד בסט של דרישות ותקנות מחמירות שיבטיחו שמידע ממשלתי רגיש יישאר חסוי ומאובטח.

בכדי לעמוד בתקנות חוק מחמירות אלה, הוסיפה FiberLink לפלטפורמת MaaS360 תוכנית אבטחה מקיפה (SSP) בשיתוף עם חברת KPMG, המספק דו"חות בזמן אמת על עמידה בתקנים של התקנים ניידים כגון מחשבים ניידים, סמארטפונים וטאבלטים בהם נעשה שימוש ברשויות הממשלתיות.

פלטפורמת MaaS360 נבחרה גם כן על ידי הרשות כמדיניות "ענן ראשון", עם אימוץ טכנולוגיית הענן בכדי להגביר את יכולות הממשל להגדיל את היעילות של עובדי הממשלה ולהקטין את עלויות התפעול הממשלתיות כל זאת תוך עמידה של הפתרון בתקן NIST 800-53R3 והוספה של יכולות FedRAMP שכאשר יאושר, יהווה את הבסיס לבניית התקנות לגישה ואישור של פתרונות ענן בקרב רשויות אמריקאיות ויהווה מטבע הדברים הבסיס עליו יושתת התקן העולמי.

לדברי דודו אדי, מנכ"ל MobilityinCloud, נציגת FiberLink בישראל, "בשוק ה-MDM צצות חדשות לבקרים חברות חדשות אשר מבססות פתרון על יכולת ספציפית כזאת או אחרת, Fiberlink עם פתרון MaaS360 הינה היחידה שספקת פלטפורמה כוללת למחשבים ניידים , טלפונים חכמים ומכשירי טאבלט והיחידה עד כה שקיבלה את האישורים המחמירים ביותר בנושא אבטחת מידע, לצד תשתית בענן שמשפרת יעילות ומוזילה עלויות". עוד הוסיף אדי, כי "אישור זה מהווה תעודת כבוד ל-Fiberlink וממצב את MaaS360 כפתרון הטוב ביותר ובעל החזר ההשקעה הטוב ביותר".

לצד אישור חוק זה FiberLink עומדת בתקן SAS70 Type II מזה 4 שנים ולוקחת חלק פעיל באגוד אבטחת טכנולוגיות המבוססות ענן , עם פתרון MaaS360 הן רשויות ממשלתיות והן חברות בסקטור הפרטי יכולות להרחיב את יכולות התשתית הארגונית באמצעות אימוץ טכנולוגיות בענן ללא חשש מזליגת מידע ותוך עמידה בתקנות אבטחת מידע מהמחמירים בעולם.

אירועים קרובים