תוכן שיווקי

לקוחות נבחרים של רד האט ומטריקס צועדים על השטיח האדום

17/11/2011 15:30

בכנס Red Hat Symposium שערכו רד האט ומטריקס באווניו, אירפורט סיטי ב-9 לנובמבר, בתום השקת תוכנית הסטארט-אפים החדשה עליה הכריז ג'ים ווייטהארסט, נשיא ומנכ"ל רד האט העניקו שתי החברות תעודות הוקרה ללקוחות הנבחרים, בעבור שיתוף פעולה פורה וביצוע פרויקטים משמעותיים, להסבת המערכות הקריטיות של הארגונים לסביבת הקוד הפתוח של רד-האט.

זכו בתעודות הוקרה: פלאפון בעבור פרויקט הדגל של הסבת מערכות Unix לפלטפורמת Red Hat Enterprise Linux במערכות הליבה של החברה ועל בחירת JBoss Enterprise כתשתית לפורטל התשלומים. ישראכרט – בזכות מימוש פתרונות Red Hat Enterprise Linux על בסיס תשתיות מיינפריים ומינופם למצויינות טכנולוגית לאורך השנים.

יחידת אופק של חיל האוויר הישראלי – בעבור הובלת חזון הקוד הפתוח ומימושו הלכה למעשה במגזר הבטחוני בצורה יוצאת דופן לאורך השנים. עוד קבלו תעודות הוקרה פרטנר, מזרחי-טפחות, בזק, NDS ואמדוקס, בעבור פרויקטי הסבה לסביבת הקוד הפתוח שביצעו הארגונים במהלך השנה החולפת.

מטריקס, מייצגת את פתרונות רד האט מישראל כבר למעלה מ-7 שנים. "בתקופה זו צברנו 12 שותפות, 650 לקוחות וצמיחה של 100% מדי שנה", אמר מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, בדברי הפתיחה שלו לכנס.

"אנו מלאי ההערכה כלפי השותפים והלקוחות שלנו", אמר מוטי הדס, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, "וגאים על כל לקוח שהשכיל להינות ממערכות לינוקס המאפשרות לקבל ביצועים גבוהים יותר בדגש על חיסכון ויעילות".

לדברי יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות חברת רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין, "רד-האט גאה להעניק את פרסי ההוקרה ללקוחות הגדולים שלה. העובדה שהלקוחות בחרו ליישם את פתרונות רד-האט על היישומים הקריטיים שלהם הינה צעד גדול בהתפתחות הקוד הפתוח והוכחה לקבלה והפנמה של אנשי הטכנולוגיה ביתרונות ובערכים המוספים הרבים של רד האט על פלטפורמת קוד פתוח".

אירועים קרובים