תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ניר מזרחי: "המלצתי נכון לסוף שנת 2011 ללקוחותינו היא לפתח עבור מכשירי אייפון ואנדרואיד כאחד ולהתכונן לקראת ווינדוס פון 8"

22/11/2011 16:23

אלעד מערכות התרשתה השנה גם על עולם המובייל, במיוחד לאחר רכישת חברת נובומיינד, בעלת ניסיון עשיר בפיתוח אפליקציות לכל סוגי המכשירים הניידים, בינהם אייפון, אייפד, אנדרואיד (מכשירים וטאבלטים), בלקברי ונוקיה (סימביאן).

אגף המובייל של אלעד מערכות מציע ללקוחותיו שירות מקצה לקצה, לרבות ייעוץ אסטרטגי בכל הנוגע לכניסה לעולם המובייל והשימוש בו, פיתוח ושדרוג אפליקציות מובייל ומגוון רחב נוסף של פתרונות לארגונים ויזמים, המותאמים לפלטפורמות סלולריות שונות, כמו גם פתרונות לארגוני B2C, הפונים ללקוחות הקצה. בפורטפוליו של האגף כבר ניתן למצוא מספר פרויקטים חשובים בחברות כגון אינטל, אמריקה אונליין, סינריון ועוד.

נפגשנו לשיחה עם ניר מזרחי, מנהל אגף מובייל באלעד מערכות, לשמוע על השירותים של אלעד בתחום האפליקציות, החידושים והתחזיות שלו להתפתחות התחום בשנים הקרובות.

נתחיל בהצגה קצרה, אילו שירותים מציעה אלעד מובייל ללקוחותיה?
"אנו מציעים שורה של פתרונות לעסקים, כגון: אפליקציות מותאמות לאנשי שטח, המאפשרות תכנון מוקדם של תוכנית העבודה, מעקב אחר הביצוע וסיכום ובקרה של תהליכי השירות. אנו מקפידים להטמיע באפליקציות כלים אנליטיים להפקת לקחים ושיפור נתונים, ובכך הן מסייעות בשיפור יכולות הניהול והשירות של הארגון.

אלעד מערכותבנוסף, יש באפשרותנו להוסיף לאפליקציות קיימות רכיב חברתי אשר מקנה להן תכונות ויכולות של רשת חברתית, שתשמש את עובדי הארגון כזירה לשיתוף מידע ותוכן. אנו מציעים לשלב באפליקציות מערכת ניהול תוכן ייחודית ומתקדמת, המאפשרת, בהתאם להרשאות השונות, לערוך, למחוק ולהוסיף תכנים ישירות דרך המערכת.

כמו כן, יש לאלעד מערכות פתרון מבוסס iPad ליצירת טפסים דיגיטליים באופן פשוט ומהיר. פתרון המאפשר  לייעל מגוון תהליכים בארגון ולהסב תהליכים הקשורים בניירת לתהליכים ממוחשבים".

כיצד אתם מתמודדים עם ריבוי המכשירים ומערכות ההפעלה?
"לאחר חשיבה משותפת עם הלקוח, במידה והגענו להבנה כי פתרון Hybrid יתן מענה הולם, אנו משתמשים בפלטפורמת הפיתוח Cross Platform Hybrid Solution המבוססת על HTML5 ו-PhoneGap ומאפשרת פיתוח בו-זמני של אפליקציות עבור מרבית מכשירי הסמארטפון, וכמובן מובילה לחיסכון בזמן ובעלויות והחשוב ביותר – להגיע לקהל יעד גדול יותר. פתרון זה אגב מתאים מאד לאתרי אינטרנט המעוניינים להתאים את האתר לכל סוגי הסמארטפונים בשוק".

אז מה בעצם הופך אפליקציה לטובה ושימושית באמת. על מה יש לשים דגש?
"אנו מאמינים כי פתרון מובייל מצויין מורכב מאלמנטים רבים הנוגעים ללקוח ולמשתמשי הקצה, והוא חייב לענות על מספר קריטריונים, כמו:  ממשק חוויית משתמש מעולה וזרימת עבודה אינטואיטיבית, מתן פתרונות אבטחה לארגוני אנטרפרייז, התאמת מערכות מבוססות WEB לפלטפורמת המובייל ועוד. הגישה הזו מעניקה ללקוחות שלנו One Stop Shop הכוללת את כל המרכיבים הנחוצים למעבר של הארגון לעולם המובייל: החל מאפיון, עיצוב, פיתוח, בדיקות וכלה בהעלאה לחנות האפליקציות ומתן תחזוקה שוטפת".

איך אתה רואה את התפתחות שוק המובייל בשנה הקרובה?
"נכון לעכשיו עושה רושם כי 2012 תיפתח בסימן האנדרואיד, בעיקר בשל ריבוי יצרניות מכשירי האנדרואיד. על פי התחזיות של גרטנר, עד 2015 50% מהמכשירים בעולם ירוצו על אנדרואיד, 20% מהשוק יהיו מכשירי iPhone, הרצים על ה-iOS, 20% יתבססו על  מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט – windows phone 8, 8% מהשוק יהיה בידיים של RIM – יצרנית הבלאקברי ו-2% הנותרים יכללו מערכות הפעלה אחרות. בהתאם לתחזית זו, אני מציע לכל ארגון שמפתח אפליקציה חדשה לשקול ברצינות פיתוח אפליקציה שתדע לרוץ על אנדרואיד ו-iOS גם יחד".

אירועים קרובים