תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מנכ"ל MobileU: "אתגרי ה-Mobility לא סלחניים וסבלניים כמו אתגרים טכנולוגיים אחרים"

23/11/2011 17:12

השינויים המהירים והתכופים בעולם הסלולר מביאים יתרונות ויעילות עסקית מוגברת. במקביל הם חושפים את הארגון לסכנות ואתגרים ניהוליים, שמחייבים הערכות שונה ומיידית. העובדה שכמעט כל עובד מחזיק ברשותו Smartphone (פרטי\עסקי), מחייבת שינוי בגישה הניהולית. עובדים רבים נכנסים באמצעות הנייד הפרטי לרשת הארגונית, ללא ניטור וניהול הרשאות ובקרות. העובד גם מוריד ומעלה קבצים ומבצע פעולות ללא אישור וידיעת הארגון. מצב זה מחייב דגש ותשומת לב ניהולית. בפועל, מאחר ומדובר בתחום צעיר וחדש. בו בזמן, זהו תחום שמתפתח בקצב מהיר במיוחד והעדר הידע והניסיון בהתמודדות איתו, מציב את הארגון בפני בעיה כפולה ומכופלת. את המצב הזה בדיוק, מתכוונת חברת MobileU לפתור.

חברת MobileU מתמקדת בייצוג פתרונות טכנולוגיים מוכחים וייעודיים לעולם ה-Mobility, המיושמים אצל אלפי לקוחות בעולם. הפתרונות מאפשרים לחסוך בעלויות, להגן ולאבטח את הרשת הארגונית, ליהנות מהיתרונות הברורים שבטכנולוגיית ענן, לפתח אפליקציות סלולר ייעודיות ולנהל באופן מרוכז את המשתמשים והמכשירים הסלולריים. כל הפתרונות נחשבים, לפי מחקרי שוק של חברות המחקר, למובילי שוק ואידיאלים עבור אנטרפרייז וספקי תקשורת. החברה גם מספקת שירותי תמיכה בדרגה 1 ו-2 ממרכז השירות שלה בארץ.

את MobileU הקימו 3 מבכירי תעשיית ה-IT והתקשורת הישראלית – שמי אל-דור (יו"ר), היזם ויו"ר של קבוצת הראל טכנולוגיות מידע, שנמכרה השנה ל-One1; יעקב שרבן (מנכ"ל), לשעבר מנכ"ל Applicure Technologies וסמנכ"ל תוכנה ב-יבמ ואיגור גולברייך (CTO), שניהל את פעילות הטלקום בחברת אמדוקס והבעלים של חברת CIS.

MobileU מייצגת את:

ShoreTel, מספקת פתרונות טלפוניה מבוססי IP מלא ופתרון Unified Communication המייעל את עבודת הארגון ומפחית עלויות התקשורת ו-Roaming. החברה נסחרת בנאסד"ק ונחשבת למובילת שוק בקרב חברות SME. במחקר האחרון ציינה Nemertes Reserch ש-ShorTel בעלת TCO הנמוך בחצי מכל הספקיות האחרות. פתרון ה-Unified Communication שלה, משתמש בטכנולוגיית VOIP על רשת WLAN ומתחבר לכל מערכת קיימת. בזכות הפטנט הייחודי, מתבצע ניתוב חכם של שיחות הטלפוניה למגוון מסלולים, תוך העדפת המסלול הזול ביותר. בנוסף, נבחר גם המסלול הרלוונטי לשיחה מחוץ לארגון. בדרך זו מתאפשר חיסכון משמעותי בעלויות, כשהרשת מוחלפת ומנותבת לרשת WIFI או 3G ללא הפרעה ברצף, תוך שמירה על זיהוי המשתמש. הפתרון מתאים במיוחד לחברות שעושות שימוש נרחב בטלפוניה סלולרית בחו"ל.

Zenprise, המאפשרת הגנה על הרשת הארגונית באמצעות ניהול המכשירים הניידים. החברה מנטרת, מנהלת התקנים, מספקת אבטחה וניהול הוצאות All-In-One, של כל המכשירים הניידים החכמים: BlackBerry, Google Android, iPhone, iPad, פאלם ו-Windows Mobile. טכנולוגיה זו מצמצת בכ-25% את שיעור ה-TCO לניידים. בנוסף, מאפשרת גידול של 75% ברמת שירות הלקוחות ומבטיחה 100% תאימות למדיניות החברה. במחקר האחרון של גרטנר בתחום ה-MDM Critical Capabilities דורגה Zenprise כספקית הפתרון הטובה ביותר.

Esnatech, מספקת פתרון Unified Communications המשלב בין מרכזיות, תקשורת סלולרית ואפליקציות ענן (Google Applications ו-Salesforce). יישום הפיתרון אינו מצריך החלפת טכנולוגיה קיימת או שינוי בסביבת ה-PBX הארגונית.

LetMobile, חברה ישראלית המספקת שירות ייחודי לאבטחת הדוא"ל הארגוני ומפרידה בין נתונים פרטיים של המשתמש ונתונים ארגוניים. הפיתרון, באמצעות התממשקות לשרת החברה, מבטיח מימוש מדיניות אבטחת מידע, ביחס להודעות הדוא"ל ושמירה על הגנתם. השירות של LetMobile מתאים במיוחד לארגונים שמפעילים יישומי דוא"ל במכשירים ארגוניים ובנוסף מאפשרים לעובדיהם גישה ליישומי דוא"ל ארגוני, מהמכשיר הפרטי שלהם.

יעקב שרבן: "האתגר בניהול פעילות ה-Mobility הארגונית עצום. הפעם, בשונה מאתגרים טכנולוגיים וניהוליים אחרים שאפשרו הערכות ממושכת, עולם הסלולר אינו סלחני. אחרי שהושקעו משאבים כספיים ואנושיים רבים בהגנת וניהול הנכסים, בלתי אפשרי ואף הרסני, להשאיר את המכשיר הסלולרי ללא טיפול וניהול דומה וחובה לנהל אותו כאילו היה מחשב רגיל. כל גישה מתירנית אחרת, היא פתח לפרצות אבטחה גדולות. הפתרונות הטכנולוגיים שלנו מבטיחים לארגון טיפול יסודי ומהיר באתגרים שאיתם הוא כבר מתמודד, תוך ביטחון וידיעה ברורה, שמדובר בטכנולוגיות האיכותיות והמוכחות ביותר שניתן למצוא כיום".

אירועים קרובים