תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "מעבר הארגונים להטמעת ערוץ מובייל מתקדם"

24/11/2011 14:56

מאת אופיר רון, מנכ"ל Applicat

קצב יציאתם לשוק של הסמארטפונים והטאבלטים ונתוני שימוש מסחררים בשירותים ניידים, הטביעו את חותמו של העולם הנייד כערוץ התקשרות המוביל והמשמעותי בקרב משתמשי הקצה. ערוץ התקשרות הנייד מוביל בכל ההיבטים הנוגעים לזמינות, שימוש נגיש מכל מקום, צריכת הנתונים ותפעול פשוט. הצורך בהקמת ערוץ מובייל בארגונים הפך לנתון ברור.

שינוי הגישה מ-"חשיבות הנוכחות בערוץ הנייד" ל-"פתרון מתקדם ומקיף העונה לצפיות המשתמשים"
ארגונים וחברות רבות שראו לנגד עיניהם את חשיבות כניסתם לעולם הנייד לשם הצגת נוכחותם, החלו לשנות גישתם בהתייחסותם לערוץ הנייד כערוץ התקשורת המוביל עם חשיבות מכרעת. ההבנה כי לא מספיק רק להיות נוכח, מצריכה מתן פתרונות מקיפים עבור הלקוחות הניידים העושים שימוש בשירותיהם. המשתמשים הניידים כבר התרגלו לדרוש מהסמארטפון שלהם ומספקי השירותים והתוכן – לא פחות מחוויה מצוינת. הם למדו לזהות אילו שירותים מספקים להם את אותה החוויה לה הם מצפים. עם מכשירים מתקדמים יותר ויותר ויכולות טכנולוגיות מרשימות, דורשים המשתמשים לנצל את מלוא יכולות הסמארטפון שברשותם, ולקבל חווית שימוש ברמה כזו המזכירה להם את אפליקציות ה-Featured המדורגות בחנויות האפליקציות.

אילוצי הארגון בעולם טכנולוגי דינאמי
Applicatחשיבות הארגון בהטמעת ערוץ מובייל עבור לקוחותיו כפתרון High-end, הינה מכרעת. ההשפעה בהטמעת הפתרון תבוא לידי ביטוי בתודעה של לקוחותיו כלפיו, המיצוב שלו בהשוואה למתחריו, ביכולות שלו לגייס לקוחות חדשים, לשמר את הקיימים ולשמור על דינאמיות עסקית. ריבוי הפלטפורמות ואימוץ משתמשי הקצה את הטכנולוגיות החדשות באופן מיידי, מחייבות את הארגון בפתרון רחב לכלל המשתמשים, המאפשר אימוץ וניצול הן של כלל הטכנולוגיות הנוכחיות והן של אילו שיכנסו על ידי ה- vendors כבר בגרסת מערכת ההפעלה הבאה.

התאמת פתרון לצרכי הארגון
Applicat אשר כקבוצה, צברה ניסיון של עשור המקיף את כלל הטכנולוגיות הניידות, ודאגה לספק פתרונות לעשרות פרויקטים עבור חברות טכנולוגיה וארגונים, מביאה ראיה טכנולוגית רחבה במטרה להתאים את הפתרון הנכון לארגון. לא אחת, אנו ממליצים על גישת ה-Hybrid, המבוססת על פתרון רזה בצד הקליינט ועל פיתוח נרחב בצד השרת. פתרון זה מתאים בעיקר לחברות וארגונים בעלי ידע מעמיק בטכנולוגיות ה-web, אשר מסוגלים להתמודד עם ביצוע התאמות רבות לממשקי ה-web בדגמי הניידים השונים כך שיתאימו לתצוגה סבירה על גבי מסכי המכשירים. משתמשי הקצה ימצאו לא אחת פגיעה בחוויית השימוש, בעוד שהארגון יתקשה לנצל את היכולות החדשות של המכשירים המתקדמים. על כן עלול הארגון להיאלץ לשנות גישה.

Applicat גיבשה ופיתחה את Applicat Mobile Platform הנותן מענה מקיף לכלל מערכות ההפעלה, והמבוסס על טכנולוגיות native. בבסיס הפתרון – שילוב מודולים המספקים מעטפת טכנולוגית אשר ביכולתה לנצל את כלל יכולות המכשיר, ולהביא לידי ביטוי את צרכי הארגון והבינה העסקית שלו לכדי מיצוי מושלם. פתרון זה עושה שימוש ביכולות מתקדמות, מממש ממשקי משתמש מתקדמים, מבטיח את העצמת חווית המשתמשים, ומספק מענה העולה בקנה אחד עם דרישותיהם. יכולת הטמעת טכנולוגיות חדשות באופן דינאמי ותוך פרק זמן קצר, תאפשר לארגון לשמור על דינאמיות עסקית ותמצב אותו גבוה ביחס למתחריו.

אירועים קרובים