תוכן שיווקי

קוואליסיסטמס משיקה תוכנה לניהול מעבדות בדיקה בסביבות תקשורת

התוכנה החדשה תאפשר לארגוני אנטרפרייז וספקיות תקשורת למקסם שימוש בציוד בשווי מיליוני דולרים ולבנות תשתיות בדיקה בקלות וביעילות

29/11/2011 14:46

הסטארט אפ קוואליסיסטמס (QualiSystems), המתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לאוטומציה של בדיקות, איכות משיק את TestShell 4.6 – תוכנה לניהול מעבדות בדיקה ותקשורת. עם השקת הגרסה החדשה מציעה קוואליסיסטמס פתרון ייחודי מקיף לצורכי מעבדות בדיקה – במערכת אחת. האפליקציה מאפשרת לראשונה למנהלי מעבדות לנהל את השימוש בציוד, להאיץ את תהליכי בניית סביבת הבדיקה ועדכונם, ובכך, לאפשר מענה מהיר ואמין לבדיקות מוצרים חדשים, שדרוגים ועדכוני רשת, בטרם ובמהלך הטמעתם.

קוואליסיסטמס הוקמה, בין היתר, על ידי היזם אריה פיינגולד, מייסד מרקיורי. החברה גייסה לאחרונה הון של 6 מיליון דולר בהשתתפות הקרנות אוורגרין ונצ'ר פרטנרס וג'מיני, המיועד לתגבור פעילותה בשווקים חדשים ולהמרצת הפתוח הטכנולוגי. בין לקוחותיה: דויטשה טלקום, AT&T, וודאפון, סיסקו, רד, סרגון ועוד.

TestShell 4.6 מאפשרת למהנדסי בדיקה ומנהלי מעבדות רמה גבוהה של עצמאות בסביבת המעבדה, תוך שיפור ביצועים. זאת, מניהול מלאי ומצאי של ציוד, דרך ניהול הקישוריות בין הציודים ועד אוטומציה של סביבת הבדיקה הכוללת כתיבה ללא תכנות של בדיקות אוטומטיות מורכבות, שליטה והרצה של עמדות מרובות במקביל, הפקת דוחות וניתוח נתונים באופן מיידי. ניהול מעקב מסודר ושקוף בזמן אמת אחר ציוד הבדיקה המוקצה למשמשים השונים מייעל תהליכי עבודה, מאפשר שיתוף בין משתמשים, גם במעבדות שונות ומרוחקות זו מזו וממקסם ניצול משאבים קיימים. ייעול התהליכים וקיצור משך זמן הבניית תשתיות הבדיקה מאפשרים להגדיל את היקף ואת איכות הבדיקות המתבצעות במעבדה ולהבטיח איכות שירותים ומוצרים גבוהה יותר.

"הגרסה החדשה היא שיאו של תהליך ליצירת פתרון ניהול מעבדה עליו אנו שוקדים בשנה האחרונה", מוסר איתן לביא, סמנכ"ל ניהול מוצר ושווק בקוואליסיסטמס. "גילינו צורך אמיתי בקרב לקוחותינו לפתור בעיה קריטית בסביבת המעבדה. מסתבר כי ארגונים רבים בעולם מחזיקים מעבדות בדיקה בשווי של מאות מיליוני דולרים ועושים שימוש בציוד הבדיקה שבהן רק 20-30% מהזמן. 4.6 TestShell מאפשרת בין השאר להכפיל את זמן השימוש בציודים ולהימנע מבזבוז עצום. הערך המוסף של המערכת בניהול המעבדה הוא ברור ומיידי  – לקוחות שכבר הטמיעו את התוכנה בשלבים מוקדמים מציגים תוצאות מדהימות".

אירועים קרובים