תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ישום פתרונות גיבוי מתקדמים המבוססים על חזון ה-BRS של EMC

01/12/2011 14:53

חזון ה-BRS של חברת EMC מדבר על מימוש קשת רחבה של פתרונות חומרה ותוכנה משלימים, המתבססים על שילוב של טכנולוגיות שונות, שמאפשרות ומבטיחות רמה גבוהה של הגנת מידע וזמינות של המידע לארגון, בכל רגע נתון. גלאסהאוס, כשותפה ותיקה של EMC, מטמיעה ומתחזקת קשת רחבה של פתרונות EMC בתחום האחסון, האירכוב והגיבוי ומיישמת אותם במגוון רחב של מתארים וטופולוגיות. יואל בן ארי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בגלאסהאוס, מתאר שלושה סיפורי לקוח – כל לקוח עם האתגר שלו כאשר לכולם נמצא מענה מסל הפתרונות של EMC.

לקוח מתחום ההיי-טק מיישם Data Center בארץ ובמספר אתרי משנה בחו"ל פנה אלינו בחיפוש אחר פתרון גיבוי מרכזי למידע. המומחים שלנו בגלאסהאוס מצאו, כי יישום של פתרון גיבוי NetWorker באתר המרכזי של הלקוח, בשילוב פתרון משלים המבוסס על טכנולוגית AVAMAR בסניפים שבחו"ל, יתן את המענה המושלם לצורכי הלקוח. בשרתי הקצה של האתרים הקטנים אף יישמנו מודול תוכנה המבצע De-Dup של המידע – המעביר רק את השינויים במידע (ברמת הבלוק) דרך קווי ה-WAN אל המרכז בישראל. באתרים הגדולים יותר התקנו AVAMAR Appliance אשר מאפשר גיבוי מקומי אליו (וישום De-Dup) ושליחת המידע המגובה אל האתר המרכזי בישראל. כל תהליך הגיבוי מנוהל ומנוטר ע"י תוכנת הגיבוי המרכזית – EMC NetWorker.

לקוח נוסף, מעולם הפיננסים, הציב בפנינו את האתגר הבא: אצל הלקוח פעלו כבר שני מרכזי מחשוב (במתאר DR), עם סביבה מגוונת ויישום רחב של VMware. אולם, בהתאם לדרישות הרגולטור הלקוח היה חסר פתרון גיבוי ושיחזור המידע. גם הפעם השתמשנו בפתרון גיבוי מרכזי המבוסס על Networker, כמו גם, על פתרון AVAMAR לגיבוי סביבת ה-VMware וישום משלים של גיבוי בסיסי הנתונים לטכנולוגית דיסקים המבוססת על Data Domain. שילוב הטכנולוגיות איפשר לנו ליצור התאמה מיטבית של כל טכנולוגיית הגיבוי לאופי הסביבה תוך מענה לדרישות הרגולטור. בימים אלו אנו מבצעים אצל אותו לקוח תהליך ישום של רפליקציה נוספת לאתר שלישי. בנוסף, יישמנו פתרון ניטור ומחולל דוחות המבוסס על EMC DPA – כלי מודולארי רב עוצמה אשר מאפשר בקרה וניטור לעולם הגיבוי האחסון והשרתים עם מעטפת ניהול מרכזית אחת.

לקראת EMC Forum 2011

לקוח שלישי מתחום המסחר מיישם מספר מרכזי מחשוב בארץ, אשר חלקם התווספו בעקבות מיזוגים ורכישות שביצע. כל אתר מיישם פתרונות גיבוי שונים ללא מערכת ניהול ובקרה מרכזית. גם במקרה זה בחרנו להשתמש בפתרון גיבוי מבוסס NetWorker בכל אחד מהאתרי הלקוח, עם ישום משלים של גיבוי לדיסקים בטכנולוגית Data Domain. טכנולוגיה המאפשרת שכפול המידע המגובה, מאתר לאתר תוך כדי שימוש בטופולוגית Many to Many.

בפרוייקט זה יישמנו טכנולוגית DDBoost המאפשרת ישום של תהליכי De-Dup בשרתים הישומיים תוך אינטגרציה מלאה עם Data domain, באופן שמאפשר תעבורה קטנה יותר של המידע המגובה אל מערכי ה- Data Domain. ישום זה כלל גיבוי שרתי ה-ESX בטכנולוגיה VADP – ישום המאפשר גיבוי המידע (Data Store) ישירות ממערכי האחסון (לא דרך שרתי ה-ESX) תוך מתן יכולת לשחזור קבצים בודדים.

לסיכום, גלאסהאוס מספקת מומחיות טכנולוגית עמוקה ורמת שירות גבוהה, יחד עם כלים ומתודולוגיות מוכחות. ההבנה הרחבה והעמוקה של גלאסהאוס בתשתיות IT, והתמקדותה בתחום לאורך שנים, מאפשרות לנו להציע ללקוחותינו מבט רחב ומעמיק שמאפשר התמודדות מוצלחת עם האתגרים המורכבים שארגונים מתמודדים איתם בתחום תשתיות ה-IT.

אירועים קרובים