תוכן שיווקי

פלטפורמת ניהול המכשירים הניידים בארגון MaaS360 מאפשרת מעתה גם בקרה מלאה על הוצאה גלישה סלולארית ושיחות בארץ ומחו"ל של עובדי החברה

01/12/2011 15:08
Mobility in Cloud

מי לא מכיר את תופעת "הלם החשבון" בסוף החודש לאחר חריגה בלתי מודעת מנפח הגלישה או זמן השיחה בסלולאר? שירות חדש המוצע בפלטפורמת MaaS360 מאפשר מעתה לכל ארגון לנהל ולבקר את אופי ההוצאה על פי תקנות שהוגדרו מראש, תוך אכיפה מבוקרת על המשתמש שעליו לעמוד בתקנות אלו.

חברת FiberLink, המפתחת את פלטפורמת MaaS360, הודיעה לאחרונה על כלי ניהול חדש שמאפשר שליטה ובקרה על הוצאות המשתמש בגלישה סלולארית ובטלפון מחו"ל. השירות, הנקרא Mobile Expenses Management (או MEM, בקיצור), מאפשר למנהל לקבוע ולבקר פרופילי משתמש שונים לכמות ה-DATA ולזמן האוויר הנצרך על ידי כל  משתמש בארגון.

עם קביעת התקנון, נשלח פרופיל שהוגדר על ידי המנהל לכל מכשיר טלפון באופן אוטומטי – iPhone, iPad, Android ובקרוב גם BlackBerry, ומתאים את המכשיר לחוקים שהארגון קובע לאותו פרופיל. לדוגמה – עם הטמעת הפרופיל במכשיר ולעובד ניתנה חבילת גלישה של 2GB בישראל ועוד 100 MB לגלישה בחו"ל, הפרופיל יציג התראות למשתמש ולמנהל בארגון על שימוש בזמן אויר מוגדר המתקרב ל-2GB ו/או 100MB בחו"ל. המנהל אף יכול להגדיר חסימת המכשיר בהגעה לנפח גבוה מהמותר. הפרופילים מוגדרים לקבוצת משתמשים או לעובד ספציפי.

כך יכול כל ארגון  לחסוך הון  ולהפעיל מנגנון שליטה ובקרה ייחודי לאכיפת הפרופיל הארגוני גם על מכשירים שלא שייכים לארגון אך מקבלים ממנו שירותי שיחה וגלישה. הפתרון הזה אינו דורש כל התקנה על מכשירי iPhone, iPad שלארגון יש קוד אימות מולם והוא עושה שימוש ב-MaaS360.  גם באנדרואיד ניתן להשתמש בפתרון זה ע"י אפליקציה ייעודית שניתנת להורדה חינם מה-Market Place.

לדברי דודו אדי, מנכ"ל MobilityinCloud – נציגת MaaS360 בישראל, "הקץ לחשש על אופי הגלישה ושיחות ה-ROAMING אצל עובדים וארגונים בישראל. מערכת אחת שמשלבת את יכולת זו  הזאת  עושה פלאים בשורה התחתונה לחשבון לחברת הסלולאר ולספק יכולות שליטה ובקרה לאבטחה מלאה לכל ארגון מצד המכשירים הניידים".

אודות החברה
MobilityinCloud מפיצה בישראל את שרותי Egnyte ,Secure Global Data SIM MaaS360 של FiberLink – חברה אמריקאית, המספקת שירותי אכיפת מדיניות שליטה ובקרה על התקנים ניידים ליותר מ-1.5 מיליון התקנים ברחבי העולם בטכנולוגיה מבוססת "ענן", בכך מאפשרת לארגונים לשמור על מדיניות הארגון גם על מחשבים ניידים ,טלפונים חכמים וטאבלטים שנמצאים מחוץ לרשת הארגונית.

אתר MobilityinCloud

אירועים קרובים