תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ערכו העסקי של הדטה-סנטר (Better Together)

04/12/2011 14:18

מאת ניר אשכנזי, מנהל פיתוח עסקי דטה-סנטר, סיסקו ישראל

קיימים מס' מניעים עיקריים המייצגים את האתגרים וההזדמנויות עבור ה-CIO בארגון: בניית משאבי IT ואנשי צוות נוספים, יעילות באמצעות איחוד עומסי עבודה, תשתית וירטואלית והתפתחות למודלים שונים של מיחשוב ענן. במקביל, הזמינות והביצועים נשארים קריטיים עבור יישומים עסקיים ותהליכים עסקיים כמו גם איכות השרות. ללא שינוי מהותי בזמן הקרוב במשאבי ה-IT, איזון משאבים ונכסים הינו אסטרטגיה קריטית! כאן נכנסות ארכיטקטורות חדשות וחדשניות היכולות לעזור ולקדם את הארגון.

החזון והארכיטקטורה של ה-Data Center בסיסקו מהווים יתרון עסקי משמעותי ומספקים ערך עסקי מוחשי. הסטנדרטים, החדשנות ומבחר של פלטפורמות, מאפשרים לעסקים לספק יכולות חדשות ו להיכנס לשווקים חדשים במהירות. סיסקו מציעה מספר פתרונות end-to-end שנבנו בכדי לענות על האתגרים שהוזכרו לעיל – הגירה מ-RISC, וירטואליזציה של שולחן עבודה (VDI), אוטומציה של מרכזי נתונים, מיחשוב ענן ועוד.

בכדי לממש את החזון וארכיטקטורות אלו ובכדי לסייע בפיתרון הצרכים העסקיים של הלקוחות השונים, מחויבת סיסקו לשתף פעולה עם יצרנים מובילים בתחום ה- Data Center. אחת מהקואליציות החזקות הינה VCE (ר"ת Virtual Computing Environment), שהוקמה על-ידי סיסקו ו-EMC יחד עם VMware ואינטל. VCE מייצגת שיתוף פעולה ראשון מסוגו, בפיתוח, שירותים והכשרת שותפים המובילים להורדת הסיכונים במסע של וירטואליזציית התשתית של הלקוחות והעברתם למיחשוב ענן.

לקראת EMC Forum 2011

הקואליציה, הפועלת באמצעות Vblock Infrastructure Packages, מספקת את היצע המחשוב המשולב הראשון בתעשייה שמציע את הוירטואליזציה, הרישות, המחשוב, האחסון, האבטחה וטכנולוגיות הניהול, כמו גם אחריות מקיפה של היצרן – כולם ברמה הטובה מסוגה בתעשייה. במקום "להדביק" רכיבים בודדים, הלקוחות יכולים עכשיו לרוכשם כחבילת תשתית Vblock. שלוש החברות השקיעו בבניית המערכת ובחוויית תמיכה חלקה. זהו שיתוף פעולה מופתי שמתחיל בנקודת מגע יחידה בין הלקוח לתמיכה.

VCE היא השלב הבא בהתפתחות המחשוב: היא מתמקדת בפישוט פעולות המחשוב תוך מתן יותר ערך לעסק. פלטפורמות תשתית Vblock משלבות את הטכנולוגיות שהוזכרו לעיל ביחידות תשתית ארוזות מראש. VCE מאפיינת ובודקת אפליקציות אופקיות ואנכיות כדי לספק ללקוח יחידות בעלות ביצועים ניתנים לחיזוי סביבות וירטואליות. התשתית המאוחדת של VCE מפשטת את אספקת המחשוב על-ידי חיסול האתגרים הצורכים את משאבי מרכז הנתונים.

אירועים קרובים