תוכן שיווקי

חברת הביטוח אליהו עברה למערך הדפסה חדש – החליפה את HP ורכשה כ-150 מדפסות לייזר של לקסמרק

04/12/2011 14:32
הופכת לסינית. לקסמרק

חברת הביטוח אליהו חתמה על הסכם כולל לשירותי הדפסה למדפסות לקסמרק (Lexmark)  מבית גטר טק. במסגרת העסקה רכשה אליהו כ-150 מדפסות לייזר של לקסמרק. הפרויקט כולל פתרון הדפסה חוצה ארגון עם פתרון שליטה ובקרה של מערך ההדפסה. מדפסות לקסמרק שנרכשו ע"י אליהו עובדות כולן עם אותו טונר, מה שמביא לייעול בתהליכי העבודה. חברת ניר-טק, משווקת בכירה של גטר טק למוצרי לקסמרק, החליפה בפרויקט הנוכחי את מערך ההדפסה הקודם של חברת אליהו, שכלל עשרות מדפסות HP, למדפסות מתקדמות מבית Lexmark – בצורה חלקה וללא פגיעה בפעילות השוטפת.

אפרים אקרלינג, מנמ"ר אליהו חברה לביטוח: "מערך ההדפסה החדש של לקסמרק, שהוקם באליהו, מתאים בדיוק לצרכים שלנו. הגענו להבנה שעם תכנון נכון של מערך ההדפסה בשילוב מדפסות חכמות, ניתן להתייעל ולחסוך בעלויות ההדפסה ולכן עברנו ללקסמרק. כל המדפסות שנרכשו עובדות עם טונר מסוג אחד, דבר לכשעצמו המייעל את העבודה ומקטין את משאבי הניהול. לקסמרק הציגה את עלות התועלת הגבוהה ביותר בשוק עם מוצרים איכותיים ושירות מחברה אמינה וחזקה".

חברת הביטוח אליהו עוסקת בכל ענפי הביטוח, הן בביטוח כללי והן בביטוח חיים ובריאות והיא משרתת לקוחות שונים במשק. חברת הביטוח אליהו נחשבת מזה שנים לחברה בעלת איתנות פיננסית גבוהה, והיא שומרת על כך באמצעות פעילות נרחבת של צוות סוכנים גדול יחד עם השקעות בחברות וקבוצות ביטוח מובילות בענף.

ניר-טק מערכות גרפיות עוסקת בשיווק ותמיכה של מוצרי היי-טק מטובי המותגים המובילים בעולם. בין השאר, החברה משווקת ומטמיעה את פתרונות ההדפסה של לקסמרק מבית גטר טק.

אירועים קרובים