תוכן שיווקי

iSecure נבחרה למפיצת פתרונות חסימת איומים אלחוטית של חברת AirTight Networks

05/12/2011 14:20

AirTight Networks, המובילה בהגנה על מערכות תקשורת אלחוטיות, הכריזה כי חתמה על הסכם הפצה עם חברת iSecure, מפיצה של פתרונות ממוקדים. במסגרת ההסכם, iSecure תשווק את פלטפורמת SpectaGuard והפתרונות המשלימים, באמצעות ערוצי ההפצה המתמחות בפתרונות ובהקמות של רשתות WIFI גדולות בישראל.

"אנו שמחים כי AirTight בחרה ב-iSecure כמפיצה בישראל", אומר אייל אחיאל, מנכ"ל iSecure. "בימים בהם הרשתות האלחוטיות הולכות ותופסות תאוצה בארגונים, עולה שוב בעיית אבטחת הרשתות מחדירה חיצונית לארגון ויציאה של משתמשי החברה לרשתות לא מאובטחות, יחד עם זאת, כאשר כמעט כל עובד היום משתמש ב-Smart Phone עם אפשרות להפוך ל-Access Point להתחברות לרשתות לא מאובטחות ויחד עם חיבור כבל למחשב הנייד המאפשר כניסה לרשת הארגונית, תהליך אבטחת המידע הופך להיות מורכב יותר".

בלי הכלים הנכונים בכדי להבין מה קורה במרחב האווירי שלך, העסק שלך חשוף. Rogue AP, נקודות ביקורת עובדים, עובד עם חיבור לרשת של השכן או האקר היושב במגרש החניה שלך – כל אלה יכולים לפתוח דלת אחורית לתוך הרשת הארגונית שלך ולסכן את הנתונים.  מערכת AirTight נועדה להגן על העסק שלך על ידי ניטור, סיווג, חסימה והגנה על המרחב האווירי שלך 24×7 מבלי להוסיף נטל מינהלי.

Airtight NetworksAirtight Networks הינה מובילת שוק עולמי בתחום האבטחה האלחוטית ופתרונות תאימות. Airtight מגנה על איומי אבטחה מהבעיה ההולכת וגדלה של מערכות Wi-Fi בארגונים, תוך מתן אפשרות לארגונים לנהל טוב יותר את סביבת ה-WLAN שלהם ולציית לרגולציות (סטנדרטים אלחוטיים PCI-DSS ). המערכת מאפשרת לנקוט בצעדים נגד כל איום האבטחה האלחוטית באופן אוטומטי על ידי איתור וחסימת כל ההתקנים האלחוטיים המייצרים אירועים ברשת, עם דיוק להצביע, לסווג ולזהות סיכון אמיתי לביטחון הרשת הארגונית. טכניקות הפטנט של המערכת SpectaGuard מזהה קשרים אלה המהווים סיכון אמיתי לביטחון הארגון ואז במדויק, מאתרת כל נקודת גישה בלתי מורשית או לקוח לא מורשה על המפה שלך להסרה מהירה.

מערכת SpectaGuard מבוססת סנסורים אשר מפוזרים בארגון. לאחר שהמערכת ממקמת אוטומטית כל סנסור לפי מפת הבניין לקליטה וסריקה מכסימלית של האוויר. כל סנסור סורק עד 1500 מטר ריבוע ומדווח למערכת ניהול מרכזית, שרת שמנטר מדווח ומבצע את הניתוק או השמירה על מערכות ה-Access Point שבארגון ומוגדרות במדיניות הקבועה מראש ומנפיק דוחות מלאים על כל פעילות.

Rogue AP's פרוסים בדרך כלל על ידי עובדים המחפשים גישה אלחוטית מהירה, הם מותקנים ללא בקרת אבטחה ברשת ה-WLAN ע"י אותנטיקציה או הצפנה כמו Wired Equivalent Protocol, 802.1x, 802.11. כמו כן Smart Phones עם יכולות גישה. באופן הזה הם עוקפים את כל מנגנוני האבטחה הארגוניים, משום שבאופן עקרוני הם יכולים להתחבר לכל רשת Ethernet בארגון.

אודות iSecure
חברת iSecure היא מפיצה מובילה של טכנולוגיות אבטחת מידע וניהול מערכי IT לארגונים גדולים. חברת iSecure מבוססת על ניסיון רב השנים של מקימיה בתעשיית ה-IT ומתמקדת בפתרונות בעלי ערך גבוה המספקים ללקוחות הסופיים יתרון אסטרטגי. כמפיצה מובילה ל-iSecure יש צוות מומחים מקצועניים בתחומם ובעלי ניסיון רב שנים בתחום. כל המלצה מלווה בבחינת צרכים מקיפה והיכרות מקיפה עם המערכות. המטרה היא לספק פתרון גמיש, אשר מותאם מחד לדרישות התקציביות הנוכחיות, אך יכול גם לגדול בעתיד עם התפתחות הדרישות. פתרון אשר יספק אבטחה לחברה לשנים רבות.

www.isecure.co.il

אירועים קרובים