אינטל תשיק באפריל את מעבדי ה-Ivy Bridge למחשבים ניידים

ממפת דרכים מעודכנת של אינטל שנחשפה ברשת עולה, כי החברה תשיק באפריל תשעה מעבדים חדשים לשוק המחשבים הניידים: שבעה מהם מיועדים לשוק המחשבים הניידים הסטנדרטיים, ושניים לקטגוריית מחשבי האולטרה-בוק ● כפי שכבר רמז מולי אדן, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת לקוחות ה-PC באינטל, המעבדים החדשים, מעבר למזעור הארכיטקטורה ל-22 ננו-מטר, יהיו מצוידים גם בשבב גרפי משופר שיציע מהירויות גבוהות יותר לעומת השבבים הגרפיים המשולבים במעבדי ה-Sandy Bridge הנוכחיים

אינטל (Intel) מתכוונת להשיק באפריל 2012 את המעבדים הראשונים למחשבים ניידים מסדרת ה-Ivy Bridge, שתיוצר בליטוגרפיה של 22 ננו-מטר – כך עולה ממפת דרכים מעודכנת של החברה שנחשפה בימים האחרונים ברשת. ממפת הדרכים עולה, כי כרגע אינטל אינה מתכוונת להציע מעבדי Core i3 למחשבים ניידים, כך שרוכשי מחשבים חדשים יצטרכו לבחור בין מעבדי Core i5 ו-Core i7 בלבד.

באפריל מתכוונת אינטל להפיץ 9 מעבדים חדשים לתחום המחשבים הניידים. 7 מהם ימותגו באות M, כדי לציין שהם מיועדים לשוק המחשבים הניידים הסטנדרטיים, ואילו שניים יסומנו באות U, כדי לציין את הייעוד שלהם לקטגוריית מחשבי האולטרה-בוק.

כפי שכבר רמז מולי אדן, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת לקוחות ה-PC באינטל, המעבדים החדשים, מעבר למזעור הארכיטקטורה ל-22 ננו-מטר, יהיו מצוידים גם בשבב גרפי משופר שיציע מהירויות גבוהות יותר לעומת השבבים הגרפיים המשולבים במעבדי ה-Sandy Bridge הנוכחיים. כולם גם יתמכו בזיכרון DDR3 במהירות 1,333 מגה-הרץ ובתכונות המתקדמות שמציעה אינטל למעבדים המיועדים לשוק הארגוני.

סדרת ה-U תכלול בהתחלה שני מעבדים בלבד, שניהם כפולי ליבה ובעלי ארבעה נימים: i5-3427U, במהירות 1.80 ג'יגה הרץ ומהירויות טורבו של 2.80 ו-2.60 ג'יגה הרץ ו-3 מגה-בייט זיכרון מטמון ברמה 3; ו-i7-3667U  במהירות 2.00 ג'יגה הרץ ומהירויות טורבו של 3.20 ו-3.00 ג'יגה הרץ ו-4 מגה-בייט זיכרון מטמון ברמה 3. השקת המעבדים הללו אמורה להוביל גם להופעת הדור השני של מחשבי האולטרה-בוק.

סדרת ה-M תציע מעבדי שתי ליבות וארבעה נימים עבור השוק התחתון ושוק הביניים, ומעבדי ארבע ליבות עם שמונה נימי עבודה לשוק הגבוה. המעבד הנמוך בסדרה החדשה יהיה i5-3320M, שיציע 2 ליבות/4 נימים במהירות בסיסית של 2.60 ג'יגה-הרץ ומהירות טורבו מרבית של 3.30, ויגיע עם 3 מגה-בייט זיכרון מטמון מסוג L3. המעבד המהיר ביותר בסדרת ה-M יהיה מעבד Extreme שיכונה i7-3920XM. הוא יציע 4 ליבות/8 נימים עם מהירות בסיסית של 2.90 ג'יגה-הרץ, ומהירות טורבו מרבית של 3.80 ג'יגה-הרץ, בתלות במספר הליבות הפעילות. הוא יגיע עם 8 מגה-בייט זיכרון מטמון מסוג L3.

מחירי המעבדים עדיין לא ידועים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים