תוכן שיווקי

המחזור ה-14 של סדנת 4×4 בנושא הפורטל הארגוני יפתח ב-4 בינואר

15/12/2011 16:49

קבוצת אנשים ומחשבים וג'ון ברייס – מכללת היי-טק, שמחים להודיע כי המחזור ה-14 של סדנת 4×4 בנושא הפורטל הארגוני יפתח ב-4 בינואר 2012. הפורטל הארגוני היא מהוותיקות בקרב סדנאות 4×4 ומטרתה לספק מענה מקיף לסוגיות השונות בתחום זה, ובעצם מהווה כלי מצויין למקבלי החלטות לבחון את דרכי הפעולה ואפשריות המימוש לישום פרוייקטים מסוג זה, באמצעות המחשה ותחקור Case Studies רלוונטים. רנית זקצר – ה-CTO של מטריקס ומנחת הסדנה, תציג את הכלים, היכולות המתודולוגיות והשיטות להתמודד עם סוגיות שונות בניהול ואפיון פרויקט פורטל הארגוני.

אחד מהנושאים החמים ביותר כיום בתחום מערכות המידע הינו נושא הפורטל הארגוני. על פי התחזיות של מכוני המחקר השונים תוך שלוש שנים 95 אחוז מתחנות הקצה של עובדים בארגונים יריצו כממשק ראשי את שער הכניסה לפורטל הארגוני שלהם. בשנה הקרובה אמורים עשרות ארגונים גדולים ומאות ארגונים בינוניים וקטנים להתחבט בסוגיית צורת המימוש והיישום של הקמת מערכות הפורטל הארגוני. כמו כל נושא טכנולוגי פופולארי, גם הפורטל הארגוני זוכה להגדרות רבות כאשר כל יצרני החומרה והתוכנה מציעים פירושים משלהם שכוללים כמובן את המוצר המנצח בתחום.

נשאלות השאלות: מהו יישום הפורטל הארגוני? מהן המטרות שאנחנו רוצים להשיג בעזרת הפורטל הארגוני? מהי הארכיטקטורה הבסיסית של הפורטל הארגוני? ומהן הבעיות והפתרונות להדרכה והטמעה של פורטל ארגוני בקרב המשתמשים? שאלות אילו ורבות אחרות יקבלו מענה מעשי, אובייקטיבי ושיטתי במסגרת סדנת הפורטל הארגוני. הסדנה תציג את תפיסת הפורטל הארגוני על היבטיו השונים ותכלול הרצאות פרונטאליות המשולבות בהצגת Case Study והדגמת כלים ויישומים.

מטרות הסדנה: חשיפה והצגת המגמות העיקריות בתחום הפורטל הארגוני כולל היישומים, השימושים, מתן כלים מעשיים להגדרת המודל העסקי להכנסת הפורטל לארגון, חשיפה הכלים המובילים בתחום תוך מתן כלים בסיסים להשוואה ובחירה של הכלי המתאים לארגון, לימוד המתודולוגיות ומחזור החיים להקמת פורטל ארגוני בצורה האופטימאלית והנכונה ביותר לארגון.  וטיפים ועצות לביצוע תהליך חכם, יעיל ואפקטיבי בהקמת הפורטל הארגוני.

קהל יעד: מנהלי מערכות מידע, מקבלי החלטות בתחום המחשוב, מנהלי פרויקטים ומנתחי מערכות.

לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות לליבנת ג'אן מאנשים ומחשבים בטלפון 03-7330797 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים