תוכן שיווקי

מוביקס פתרונות סלולריים חתמה על עסקת מניה מרחוק עם חברת אינקסוס הבריטית

15/01/2012 14:21

מוביקס פתרונות סלולריים הודיעה על חתימת עסקה בהיקף של 11.7 מיליון דולרים עם חברת אינקסוס (Inexsus Group) הבריטית, לאספקת תשתית מתקדמת לקריאת מונים הפועלת על ידי רשת היברידית – n-DNetTM, פרי פיתוחה הבלעדי. "מדובר בעסקה חשובה ובשיתוף פעולה עם חברה מוכרת ומובילה, אשר תסלול דרך לעסקאות נוספות ומשלבת את הטכנולוגיה החדשנית של מוביקס עם המוצרים המובילים של יצרנית המונים – Kamstrup", אמר אבי מגיד – סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי במוביקס.

אינקסוס הינה חברה בריטית מובילה, המתמחה באספקת אנרגיה ושירותים. העסקה נחתמה בשיתוף עם חברת ווילסון אנרגי (WilSon Energy LTD), ובעקבותיה נחתם בין הצדדים חוזה להפצה בבריטניה. בכך פתחה מוביקס את השוק האירופי בכלל והבריטי בפרט, לפעילויות עסקיות נוספות. ווילסון אנרגיה פועלת למזעור עלויות צריכת אנרגיה ומתמחה בהתאמת פתרונות ייחודיים לניהול צריכת האנרגיה, שירותי מניה ופתרונות מתקדמים לאיסוף וניתוח הצריכה. "שיתוף הפעולה עם ווילסון אנרגיה הינו אבן דרך נוספת בהכרה של מוביקס כמובילה טכנולוגית בתחומה", הוסיף מגיד.

חברת מוביקס הישראלית מפתחת ומספקת פתרונות תקשורת לרשתות חכמות לקריאת מונים. החברה רשמה פטנטים על הטכנולוגיה הייחודית, n-DNetTM, אשר הינה פטנט רשום של מוביקס וביכולתה לשדר ולקלוט תקשורת במקביל על קווי PLC ותקשורת RF. טכנולוגיה חדשנית זו מאפשרת לחברה הפחתת עלויות, הגברת האמינות וקצב העברת הנתונים.

אירועים קרובים