תוכן שיווקי

גדי דודיאן, מנהל אגף מחשוב וחבר הנהלת בנק יהב, נבחר ע"י אנשים ומחשבים בכנס KickOff 2012 כאחד מחמשת המנמ"רים הראויים לתואר היוקרתי Role Model

הזכייה בתואר מתלווה לבחירה בגדי דודיאן כאחד מקבוצת המנמ"רים הראויים לאות הערכה והצטיינות על פועלם בשנה החולפת

31/01/2012 13:14

גדי דודיאן, מנהל אגף מחשוב וחבר הנהלת בנק יהב, נבחר על ידי צוות שופטים כאחד מבין חמישה מנמ"רים הראויים לתואר Role Model ולאות הערכה והצטיינות על פועלם בשנה האחרונה. בין נימוקי השופטים לבחירת  גדי דודיאן היו בנייה מחדש של יחידת המחשוב של הבנק כיחידה עיסקית מובחרת, הוכחת אומץ טכנולוגי, פיתוח והטמעת תשתיות מחשוב מתקדמות, הובלת תהליכים ויישומים בעלי אוריינטציה עסקית עם השפעה ישירה על שורת הרווח של הבנק.

רשימת הפרויקטים שבוצעו רחבה מאוד וכוללת בין היתר בנייה מחדש של מערך ה-BI בבנק, המאפשר את מדידת הפעילות ברמת הבנק, המרחב, הסניף והעובד הבודד. בתחום זה הקים בנק יהב תוך שנתיים מערכת BI מהמתקדמות בתחום וכל זאת באופן יעיל במיוחד בהיבט התקציבי; הטמעת מערכת CRM במוקד הטלפוני ובימים אלה במערך הסינוף, תוך התייחסות לשלושה נושאים מרכזיים – תמונת לקוח מלאה, הצעות ערך ותיעוד הפעילות מול הלקוח; הובלת רישות והרחבה מאסיבית של מערך המחשוב בסניפי הבנק; וחידוש הערוצים האוטומטיים, כולל ביצוע הלוואות מיידיות באמצעות ה-IVR – "הלוואה ברגע".

בבנק יהב התרגשו מאוד מהמעמד המכובד ובישיבת ההנהלה בירך את גדי דודיאן גם מנכ"ל הבנק, שאול גלברד.

אירועים קרובים