תוכן שיווקי

טלרד רוכשת את השליטה בחברת אואזיס טכנולוגיות תקשורת

06/02/2012 16:30

טלרד נטוורקס, חברת פורטפוליו של קרן פורטיסימו, הודיעה על רכישת השליטה בחברת אואזיס טכנולוגיות תקשורת. במסגרת ההסכם נקבע כי טלרד תרכוש 60% מהון המניות של אואזיס. אואזיס הוקמה עלפני כשש שנים על ידי צוות מומחי רשתות תקשורת ותשתיות אינטרנט אשר בנו והובילו את תשתיות התקשורת של ספקיות האינטרנט והתקשורת המובילות בישראל. שווי העסקה מוערך בכ-15 עד 20 מליון ש"ח.

לדברי רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד, "משפחת טלרד גאה לצרף לשרותיה את עובדי ומנהלי אואזיס. רכישתה של אואזיס הינה הרכישה השנייה של טלרד בשנה האחרונה בהמשך לרכישתה של חברת מגלקום. חברת אואזיס מהווה נדבך נוסף ביישום האסטרטגיה של טלרד לבניית קבוצת תקשורת בעלת יכולות ערך מוסף. המטרה היא לפתח ולהגדיל את הפעילות בישראל  וכן למנף את מעמדה האיתן של טלרד בשווקים הבינלאומיים בהם היא פועלת בהצלחה מזה עשרות בשנים. למדנו להכיר ולהעריך את אואזיס ואנשיה במסגרת הליך הרכישה ואני סמוך ובטוח ששילוב החברות יהיה מהיר וקל".

חן רוזן-רג'ואן, מנכ"ל אואזיס: "אנחנו שמחים ונרגשים מהצטרפותה של אואזיס למשפחת חברות מובילות בתחום התקשורת והטכנולוגיה. ניסיונה הייחודי של אואזיס בתחום התקשורת בשילוב עם מערך הלקוחות, המקצוענות וההון האנושי של מגלקום וטלרד יאפשרו לנו לחזק את מעמדה את אואזיס כחברת אינטגרציה מובילה  בישראל ובמקביל להרחיב את הפעילות בשוק המקומי ולפנות לשווקים חדשים ברחבי העולם".

במסגרת הסכם הרכישה נקבע כי אואזיס תפעל כחברת בת של מגלקום בניהולו של זאב שכטר. מייסדי החברה – חן רוזן-רג'ואן (המנכ"ל), עמוס רוזנבוים, תומר שרון ותמיר לוינס, ימשיכו בניהול שוטף של החברה ויפעלו במשותף עם טלרד ומגלקום להרחבת פעילות הקבוצה בישראל וברחבי העולם.

אירועים קרובים