תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ניטרו סקיוריטי, שנרכשה לאחרונה על ידי מקאפי ווטרפול סקיוריטי, מספקות פתרון משולב להגנה על תשתיות קריטיות

07/02/2012 15:40

החברות מקאפי וווטרפול מציעות פתרון אשר משלב בין מערכת NitroView SIEM של מקאפי עם פתרון ה-Waterfall One-Way של חברת ווטרפול. האינטגרציה בין המערכות מספקת הגנה מירבית לסביבות הייצור והבקרה של תשתיות הקריטיות תוך כדי כך שהן מאפשרות ניטור ובקרה מרכזית של מצב האבטחה של סביבות אלו.

חטיבת NitroSecurity, כעת חלק מחברת מקאפי העולמית (חברת בת של אינטל), היא מובילת שוק במוצרי SIEM (ר"ת Security Information and Event Management) ייחודיים אשר מותאמים לסביבות ומערכות תעשיות, וחברת Waterfall Security מובילת השוק באבטחת רשתות באמצעות תקשורת חד כיוונית, מציעות פתרון אינטגרטיבי המשלב ייתרונות מוצרי שתי החברות. הפתרון משלב את ההגנה המוחלטת, ברמה הפיזית, שמספקת טכנולוגיית ווטרפול, עם פתרון ניהול אבטחה למערכותSCADA ובקרת תהליכים, המסופקת על ידי מערכת ה SIEM של מקאפי.

תקשורת חד כיוונית מאובטחת, המבוססת על טכנולוגיית ה-Waterfall One-Way, מספקת יכולת העברת נתונים בזמן אמת, מרשתות קריטיות תעשייתיות אל רשתות פומביות ללא סיכון של חדירה או תקיפת סייבר און-ליין, חזרה לתוך הרשת הרגישה. פתרונות כדוגמת ה-SIEM וה-Unidirectional Gateway, של מקאפי ווטרפול, מתבססים כפתרונות המומלצים והשמישים ביותר בהגנה על הסביבה התעשייתית. השילוב בין מוצרי החברות, אשר נבחן ונבדק במעבדות NitroSecurity בארה"ב, מאפשר לארגונים ניטור ובקרה מרכזיים של נתוני ואירועי אבטחה בכלל הסביבות והרשתות שבאחריותם.

רשתות תעשייתיות רבות, רשתות בקרה ומערכות SCADA, מופרדות ומנותקות מהעולם החיצוני. ניתוק זה בא להגן על רשתות אלו מפני תקיפות סייבר, חדירות של וירוסים וכן מטעויות אנוש שונות. הפרדת הסביבות, עם רמת ההגנה שהיא מספקת, מונעת מארגונים את היכולת "לראות" את המתרחש בתוך הסביבות המנותקות, וכן מונעת מהן את היכולת לנטר ולבקר את רמת האבטחה של סביבות אלו. השילוב בין מערכת Waterfall למוצר ה-NitroView מאפשר לארגונים להנות מכל העולמות. השארת הרשתות הקריטיות מנותקות, תוך העברה של נתוני ה-SIEM הנדרשים, בזמן אמת, לרשת חיצונית אל עבר שרת ה-Nitro המרכזי.

"פתרון התקשורת החד כיוונית של ווטרפול מציב רף פיזי בלתי ניתן לחדירת תקיפות סייבר און-ליין של הרשת המאובטחת. וזאת, בשילוב היכולת לשלב נתוני SCADA ויישומים תעשיתיים שונים להיות נגישים עבור צרכים עיסקיים וקבלת החלטות ניהוליות", אמר אליק חייק, מנכ"ל McAfee ישראל. "בשילוב עם מערכת ה-NitroView, ניתן לבקר את אירועי האבטחה והנתונים החריגים ברשתות הסגורות, אשר יכולים לגרום לפגיעה בבקרים או במרכיבי הרשת התפעולית, וגם לדווח על כך בזמן אמת".

"הפתרון המשולב מהווה מעטפת מגן מקיפה עבור מתקנים בעלי חשיבות לאומית ורשתות קריטיות. הארגון נהנה מקבלת מענה מיטבי לצרכיו העיסקיים והתפעוליים, ויכול 'לישון בשקט' ולא לדאוג מהתקפת סייבר על האתר", אמר ליאור פרנקל , מייסד משותף ומנכ"ל של חברת Waterfall.

אודות חברת ווטרפול
חברת ווטרפול סקיוריטי סולושנס בע"מ, מובילה עולמית במוצרי אבטחה מבוססי תקשורת חד-כוונית. החברה מפתחת טכנולוגיות ומוצרים לאבטחת מידע ורשתות בסביבות תעשיתיות וביטחוניות ומוצריה מספקים מגוון רב של פיתרונות עבור תשתיות קריטיות, חברות תעשייתיות, כן גופי ביטחון. פתרונות ה-Cyber Security של Waterfall מסייעים לתשתיות קריטיות ולתשתיות חיוניות לעמוד בדרישות של מגוון סטנדרטים ורגולציות בין-לאומיים בתחום אבטחת סייבר.

אודות חברת מקאפי
חברת מקאפי הינה חברת בת של חברת אינטל וחברת האבטחה הגדולה בעולם. החברה מציעה מערכות הגנה מתקדמות לאבטחת הרשתות , תחנות הקצה והמידע של לקוחתייה בצורה אינטגרלית.

אירועים קרובים