תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Devcon February: WebDev, MobileDev and Rock and Roll

12/02/2012 14:57

ביום שלישי, ה-21 לפברואר, אנחנו נעשה במועדון האוזןבר בתל אביב אירוע מאוד מיוחד למפתחים. האירוע יתחיל עם הופעה של דיגיטל מי, ואחריו יעלה על הבמה יוסי ורדי, שיספר לקהל המפתחים והסטאראפיסטים אודות מסעדת ששת השולחנות שהפעילו הוריו, ואיך בית עסק זה זה לימד אותו את כל מה שהוא יודע היום על חברות סטארטאפ.

לאחר הרצאתו של יוסי ורדי, יהיו לנו שמונה הרצאות לימודיות של 25-30 דקות כל אחת. כולן מיועדות אך ורק למפתחי ווב ולמפתחי מובייל.

אמיר שבט מגוגל ילמד על Analytics for Mobile, ויטלי קושניר מאסטריילס יציג את ה-The Modern Stack of Today's Web Applications, דני פרידלנד מאיביי ירחיב אודות PAYPAL API למפתחים, עידן גרין מגוגל יחשוף את ה-Mobile Web App HTML5 Stack, חיים מיכאל מאבלסקי ידגים איך מפתחים הרחבות ל-Chrome OS, רן נחמני מ-mobiliUp יצלול אל העולם המופלא של Push Notifications for Android, זוהר ארד יסביר לנו איך עובדים עם Offline Storage with HTML5, ואמיתי בורשטיין מגיזרה יראה לנו אתרים ממשלתייים אמריקאים שסומכים על דרופל שיעשה להם את כל העבודה.

הנה לינק לעמוד המרצים, והנה לינק להסברים אודות כל ההרצאות.

לאחר שאמן המוזיקה האלקטרונית יארוז את הסמפלר ויירד מהבמה, ואמני הקוד הפתוח יסגרו את הלפטופ והפרוג'קטור ויצטרפו גם אל הקהל, תעלה לבמה דידה – אמנית הג'אז. הטריו של דידה, שהגיעה אל Devcon February היישר מניו-יורק, ייתן לכם הופעה שמאוד תחמם אתכם בימים הקרים של פברואר.

נשארו כרטיסים ספורים, אז מהרו להשיג לכם אחד!

אירועים קרובים