תוכן שיווקי

לקראת אירוע | נוכחות מאסיבית של חברות אבטחת מידע ישראלי בתערוכת אינפוסק לונדון

15/02/2012 16:11

Infosecurity Europe הוא הכנס והתערוכה המרכזית והגדולה ביותר באירופה של פתרונות אבטחת המידע. אינפוסק אירופה מושך מדי שנה שחקנים מובילים מכל העולם ומקבלי החלטות, שמגיעים לבחינת פתרונות חדשים מול רגישות הולכת וגדלה בתחום. למשל, רק החודש האקר סעודי בודד שחדר למערכות הסליקה המרכזיות של כרטיסי האשראי בישראל, ועורר פניקה אדירה ומוצדקת.

האירוע נערך השנה בלונדון, ב-24-26 לאפריל, ומטרתו לאפשר לחברות ולאנשי מקצוע באבטחת המידע לחשוף את מוצריהם בפני גופים הזקוקים לכך, דוגמת בנקים והסקטור הפיננסי, כמו גם מפיצים ואינטגרטורים בתחום. מאות חברות יציגו לראווה את פתרונותיהן ומעל ל-15,000 מבקרים מכל העולם צפויים להגיע ולבחון את הביתנים, הפתרונות והמוצרים. מינהלת התערוכה בחרה לתת תמיכה ודחיפה לנוכחות ישראלית מוגברת, שמן הסתם תגביר את יוקרת התארוכה בשל המוניטין המיוחס לתעשית אבטחת המידע הישראלית.

לדברי דוד חוה, היוזמה להקמת המיתחם הישראלי באה מהחברות השותפות במאגד אבטחת המידע. קרן המאגדים השיווקיים של התמ"ת תומכת ב-50% מההוצאה לחברה בודדת השותפה למאגד, כחלק מההיערכות של החברות השותפות למיתחם. כך, כל חברה מזמנת את שותפיה ומאפשרת ליתר הפנייה ופגישה עם קהל היעד הישיר, בעוד היא מקבלת תמורה דומה מיתר השותפות לביתן המשותף. יוזמה זו מבטאת את מהות הרעיון של קרן המאגדים, שמאפשרת קבלת סיוע שנתי של כ-50,000 דולר לחברה שפועלת במשותף עם השותפות למאגד שכך היא זוכה בתמורה כפולה לכל דולר שהיא משקיעה בשיווק.

ההתארגנות המשותפת נעשית במסגרת פעילות מאגד אבטחת המידע הישראלי ובחסות אנשים ומחשבים וכוללת כבר את חברות שנרשמו ללונדון: WhiteboxSecurity Safend, GREENSQL, Walletex, Checkmarx. חברות נוספות מצטרפות בימים אלה.

לדברי אילת מור, דירקטור בחברת היעוץ MIW, זוכה המתחם הישראלי בעדיפות ומהווה אטראקציה בקרב המארגנים והמבקרים של התערוכה. מפגישה שנערכה עימם בשבוע שעבר בלונדון נמסר, כי החברות הישראליות יהנו בין השאר מפרסום מקדים בחוברת התערוכה, מיקום אסטרטגי במתחם הקידמה וחדשנות, הרצאות במסגרת האדיוקיישן סנטר, יח"צ וכתבות.

לרישום ולפרטים נוספים, ניתן לפנות לאילת מור.

אירועים קרובים