תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Software AG תציג בתערוכת CeBIT 2012 מכונית Formula 1 שתשמש כסימולטור להאצת תהליכים עסקיים

22/02/2012 17:40

חברת Software AG תציג בתערוכת CeBIT 2012 פתרונות חדשניים להשגת היעדים העסקיים מהר יותר באמצעות שיפור והאצת התהליכים העסקיים. החברה תדגים עד כמה חשוב לתת מענה מהיר לאתגרים בעולם העסקי הדיגיטלי באמצעות מכונית Formula 1, אשר תשמש כסימולטור לתהליכים עסקיים בביתן החברה. המבקרים יוכלו לבחון באמצעות הסימולטור את זמן התגובה שלהם בזמן אמת לאתגרים עסקיים.

Software AG תומכת במסר העיקרי של התערוכה השנה – "Managing Trust", באמצעות פתרונותיה ל-Cloud Computing – מחשוב בסביבות הענן. על מנת לחזק את האמון והביטחון בעולם הדיגיטלי ולהבטיח התקדמות וצמיחה עסקית של ארגונים בכל העולם, פיתחה החברה סידרת מוצרים מאובטחים לסביבת ענן המשלבים את פלטפורמת webMethods בשילוב הטכנולוגיות של חברת Layer 7 האמריקאית. אסטרטגיית ה-Cloud Ready של Software AG מאפשרת ללקוחותיה לשלב מספר מודלים – ענן ציבורי, פרטי או היברידי – לטובת הצעת מגוון רחב של שירותים במחשוב ענן.

בנוסף, בביתן Software AG יוצג שיתוף הפעולה עם פירמת הייעוץ הבינלאומית דלויט, במסגרתו יוצג הסקר TrustIT אשר ערכו החברות יחדיו. הסקר בוחן את מערכות היחסים שבין בין ה-business לבין ספקי ה-IT החיצוניים שלהם ומראה שארגונים מעבירים כיום חלק ניכר מהערך המוסף שלהם בתחום ה-IT לשותפים חיצוניים.

בנוסף, תציג Software AG את פתרון webMethods Mobile Designer המאפשר פיתוח אפליקציות סלולריות בהם ניתן להשתמש על כל מכשיר קצה ועל כל מערכות ההפעלה – iPad, אנדרואיד ובלקברי – ללא פיתוח נוסף.

Software AG אף תציג סיפורי הצלחה של לקוחותיה בתחומים כון ייעול תעבורת סחורות בין גרמניה לאוסטריה, שיפור רשת האנרגיה והאצת בנייה וכל אלו באמצעות פתרונותיה להאצת תהליכים עסקיים.

אירועים קרובים