תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "כלנית מגייסת עשרות עובדים בחודש במגוון משרות בתחומי ה-IT"

כך מעדכנת ורד אסייג שפר, סמנכ"ל משאבי אנוש בכלנית ● לדבריה, "מגוון אפשרויות ההעסקה בתחום ה-IT התרחב, וכתוצאה מכך גם היצע המשרות וההזדמנויות גדל"

23/02/2012 13:36

מהן המשרות הנדרשות ביותר כעת?
כלנית מתמחה בתחום השירותים המנוהלים. אנחנו מחפשים עובדים במגוון תחומי IT: מפתחים, מתכנתים, יועצים ,אנשי סיסטם, תומכים טכנאים ואנשי צוות הפעלה.

מהם היתרונות של עבודה בחברת כלנית?
כלנית היא חברה ותיקה ויציבה שנחשבת לאחת מהמובילות בשוק ה-IT  מאז 1995. לחברה כ-850 עובדים שנמצאים בארגונים מובילים במשק הישראלי. עובדי כלנית זוכים לפיתוח מתמיד, תוכניות הדרכה ותוכניות קידום בכדי להמשיך ולהיות אלו שמובילים את השוק ואת כלנית קדימה. במהלך תקופת עבודתי כסמנכ"ל משאבי אנוש בכלנית, אנו קידמנו ומקדמים עשרות עובדים בכל חודש, עובדים  שהחלו את דרכם כתומכים וכעת הם מנהלים, מובילים צוותים טכנולוגיים, חלקם שולבו בדרגי הניהול של החברה.

כיצד ניתן לדעת מהן המשרות הפתוחות כעת בחברת כלנית?
המשרות הפתוחות מתעדכנות יום יום בעמוד המשרות באתר כלנית באינטרנט כמו כן ניתן למצוא את המשרות החמות בדף הפייסבוק של כלנית. אני מאוד ממליצה להיכנס ולבדוק אילו משרות מתאימות לכם ולשלוח אלינו קורות חיים. כמובן שאנו מעודדים גם את העובדים להביא את חבריהם לעבודה בכלנית ועל כך מתגמלים בהתאם.

אירועים קרובים