תוכן שיווקי
זמינים תמיד גם באמצע הלילה...

לקראת אירוע | שירות "Beeper TeleFront" של קבוצת ביפר תקשורת מספק פתרונות משרד וירטואלי לעסקים ומענה אנושי בשם העסק 24 שעות ביממה

04/03/2012 15:14

היום יותר מתמיד בעלי עסקים קטנים וגדולים מודעים לכך שהלקוח מצפה מנותני השירות לזמינות גבוהה, מענה מהיר ויחס אישי ויעיל. שירות "Beeper TeleFront" מעניק לעסקים קטנים ובינוניים פתרונות תקשורת וטכנולוגיה תומכי שירות ומכירה 24 שעות ביממה. באמצעות שירותי משרד וירטואלי, הכוללים: מענה אנושי בשם העסק, זימון תורים ופתרונות לניהול קריאות שירות וכוננים, ניתן לחסוך  אלפי שקלים בחודש. זמינות העסק סביב השעון מאפשרת עבודה יעילה ונוחה מול השוק הבינלאומי וגישור על פערי שעות משתנים. השירות נוגע במגוון תחומים, כגון: שירות לקוחות, מכירת מוצרים, תיאום פגישות, סקרים, זימון לכנסים, סליקת אשראי ועוד.

מוקד Beeper TeleFront מספק שירותי תקשורת לכ-7,000 עסקים, החל ממשרד רואה חשבון קטן ועד לחברת הייטק בינלאומית וכן שירותי גיבוי ("Backup") למוקדי שירות לקוחות אחרים בזמני עומס ולחץ. פעילות מוקד השירות מתוכננת ונבנית במיוחד עבור כל עסק בנפרד, לפי צרכים ודרישות המוגדרים מראש, תוך מתן תשומת לב לשינויים וצרכים משתנים הדורשים דינמיות והיערכות בהתאם.

גיל חפר, מנהל החטיבה העסקית בביפר: "שירות Beeper TeleFront, הכפיל את היקף פעילותו בשנתיים האחרונות, כשברבעון האחרון של שנת 2011 חל גידול משמעותי של 30% במספר הפניות למוקד השירות הטלפוני של החברה. המוקד פעיל 24 שעות ביממה ומאפשר לבעלי עסקים לממש את הפוטנציאל העסקי גם אחרי שעות הפעילות".

"בימים אלו הצרכנים הפכו להיות אקטיביים ומודעים יותר, התחרות מול הלקוחות לא מסתיימת בעלות וטיב המוצר, אלא גם במידת הזמינות ומענה אישי, מהיר ויעיל. המוקד הטלפוני של העסק מהווה קו ראשון מול הלקוח וככזה התרומה שלו לתדמית החברה, שימור וגיוס לקוחות הינו קריטי".

"השירות משתלם במיוחד וחוסך לעסק אלפי שקלים בחודש בטווח המיידי ובטווח הארוך. התועלת הכלכלית באה לידי ביטוי גם בתחום שימור וגיוס לקוחות חדשים ובטיפוח תדמית החברה 24 שעות ביממה. מוקד השירות מקבל בממוצע  30,000 שיחות ביום וכ-210,000 שיחות בשבוע, כאשר כל השיחות נענות תוך 30 שניות בלבד".

מוקדי השירותים העסקיים ומוקד ה-CALL CENTER של חברת ביפר נחשבים לאחד מהמוקדים הגדולים בארץ המעסיקים מעל ל-450 עובדים. מבין לקוחות החברה ניתן למצוא את קבוצת בינת תקשורת, בנקים, חברות ביטוח גדולות, מפעילי תקשורת, יבמ, לנובו, CA, משרד האוצר ולקוחות רבים נוספים.

פרטים נוספים בטלפון 6160* או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים