תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם אדיר אורן, מנכ"ל ויועץ BI בכיר ב-BICS Israel

לקראת ISUG 2012

05/03/2012 14:04

איך חברת BICS רואה השנה את כנס ISUG לעומת שנה שעברה?
בכנס ISUG השנה אנו נתמקד בשילוב ואינטגרציה של  סוויטת הפתרונות SAP BI Business Objects 4 למשתמשי SAP BW ו-SAP ECC. אנו נציג ללקוחות את היכולת והשימושיות במגוון הכלים השונים בסוויטת ה-BI, תוך דגש על מתודולוגיה ועבודה נכונה. נשמח להציג עוד פרוייקט מוצלח שהעלינו לאוויר אשר משלב SAP BO4 מעל BW ו-ECC וכמובן נציג את מרכז הידע והמומחיות שלנו בתחום SAP BO4.

נושא ה-Mobile BI ממשיך להיות נושא חם ומדובר. BICS חתמה לייצג את חברת Exxova עם מוצר ה-MyBI, אשר מספק תצוגה כוללת עבור מגון רכיבי Business Objects השונים לצריכה במכשירים סלולריים וטאבלטים העובדים על IOS , Android, ועוד.

נשמח אם תציג כמה נקודות להתיחסות בנושאים אלו?
בשנה שחלפה המשכנו לצבור ידע רב בתחום שילוב פתרונות SAP BusinessObjects4 עבור לקוחות SAP. השנה פתחנו את מרכז הידע והמומחיות – SAP BI Center of Expertise, אשר מטרתו היא לסייע ללקוחות להבין את המתודולוגיה והאינטגרציה הדרושה ביישום סוויטת הפתרונות SAP BO4 למשתמשי SAP BW ו-ECC. מרכז הידע מספק ללקוחות את המטריה מקצה לקצה ליישום בצורה מהירה,מקצועית, מוצלחת, ואמינה. אנו מזמינים את לקוחות הכנס לבקר בביתן שלנו ולהירשם להרצאות פנימיות שלנו בנושאים הכי חדשים בתחום אשר באים לספק טעימה והבנה בנושאים הבאים:

•    שילוב Web intelligence ללקוחות SAP BW
•    שילוב Dashboard ללקוחות SAP ECC ו-SAP BW
•    עבודה עם Advanced Analysis for OLAP ללקוחות SAP BW
•    שילוב Crystal Reports 2011 למשתמשי SAP BW ו-SAP ECC
•    שילוב Exploration Views למשתמשי SAP BO
•    פתרונות BI Mobile
•    דגשים לניהול נכון של פרויקטי אינטגרציה בין BO4 לעולם ה-SAP
•    הצגת מוצר MyBI של חברת Exovva ללקוחות SAP Business Objects

איזה עוד חידושים BICS רואה בזמן הקרוב?
אין ספק כי נושא ה-In Memory והשימוש ב-SAP HANA ממשיך להיות אחד הנושאים החמים והמדוברים כיום בשוק, בשעה שמרבית הלקוחות והאנליסטים מהחברות השונות מדברות על נושא ה-BIG Data, יש לתת את הדעת והדרך הנכונה להתמודדות עם נפחי מידע עצומים תוך דגש על הצגת היסטוריה, הצגת מדדים לאורך זמן, ויכולת שימושיות פשוטה ומובנית, גם כאן ראוי לציין שרכיב התחקור של SAP HANA הוא ה-BO.

כפי שציינו בהתחלה, תחום ה-Mobile הינו תחום אשר מתפתח וגדל, מספר רב של חברות בוחנות פתרונות שונים, אנו שמים לב שלקוחות רבים מבינים שהעתיד נמצא בעולם הנייד, אך מצד שני השוק עדיין זהיר בכניסה לפרוייקטים מסוג זה ומנסה להבין הן את הצורך האמיתי בשימושיות ה-Mobile בעבודה השוטפת וכמובן להבין את החזר ההשקעה – ROI.

ספר לנו קצת על מי זאת BICS ומה אתם מציעים ללקוחות.
חברת BICS הינה שותף Edge של חברת SAP וספק מורשה משהב"ט. החברה מספקת שירותים החל משלב הייעוץ העסקי לבחירת כלי BI מתאים בהתאם לצרכים העסקיים, יישום, ניהול ותחזוקת מערכת ה-BI, כולל SAP BW ו-SAP BO. החברה פתחה את מרכז הידע והמומחיות בתחום פתרונות SAP BI Business Objects ו-SAP BW.

ניתן לקבל יותר פרטים באתר BICS ובכתובת המייל הבאה.
אדיר אורן – במייל או בנייד 054-5-615656.
שלומי ויס – במייל או בנייד 052-4-289352.

אירועים קרובים