תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "Brocade ו-NetApp הן שותפות OEM אסטרטגיות עבור פתרונות רשת וניהול מידע ארגוני"

שיחה עם אלדד סימינקי, מנהל פעילות Brocade ישראל

07/03/2012 15:27

ספר על שיתוף הפעולה עם NetApp.
"Brocade ו-NetApp הן שותפות OEM אסטרטגיות עבור פתרונות רשת וניהול מידע ארגוני מאז אוקטובר 2002. יחדיו, Brocade ו-NetApp שואפות לפתח פתרונות ניהול נתונים חדשניים, אשר יפשטו עוד יותר את ניהול אחסון הנתונים".

כיצד הטכנולוגיות שלכם ושל NetApp מתחברות יחדיו ליצירת ערך ללקוח?
"Brocade ו-NetApp מספקות פורטפוליו רחב של פתרונות SAN הכולל Fiber Channel מקצה לקצה ו-Fibre Channel over Ethernet לרוב סביבות העבודה. השותפות בינינו מסייעת ללקוחות להבין את היתרונות של אחסון מאוחד ולמנף את יכולות ה-Fabrics המיוחדות שלנו. פתרונות אלו כוללים מתגים, דירקטורים, פתרונות הצפנה, הארכת SAN, ניתוב FC ועוד".

מהם האתגרים העיקריים שעומדים היום בפני ארגונים?
"2011 הייתה שנה משמעותית מבחינת חדשנות ב-IT, עם התקדמות גדולה בצד הצרכני וגם בצד העסקי. זו גם הייתה שנת "הענן". מה מחכה לנו ב-2012? ישנם כמה מגמות ראשיות אשר ישפיעו על ה-Data Center כולו:

1.    הבא את המכשיר שלך: המחשב הארגוני הופך לנחלת העבר, כשיותר עסקים מאפשרים ואף מעודדים עובדים להביא את המכשירים האישיים שלהם אל סביבת העבודה, ולגשת ליישומים ארגוניים. הדבר מאפשר זמינות יישומים בכל רגע נתון, בכל מקום, ומסייע לארגונים לקצץ בעלויות הרכש.

2.    ה-LAN הארגוני הופך חכם: סביבות מסורתיות לא יצליחו להתמודד עם הלחצים הגדולים שנוצרים עליהן. יישומים עתירי ביצועים (כגון וידאו, IPTV, העברת תמונות בזמן אמת ולימודים מרחוק) יפגעו כתוצאה מכך וכך גם התפוקה, ההכנסה והמוניטין הארגוני.

3.    עליית "הכנסות שירותי ענן": ב-2011 ארגונים נעו לאיטם אל עבר הענן, ואימוץ זהיר זה ימשיך ב-2012. במקביל נבחין גם בסוג חדש של ייצור הכנסות, כשארגונים מחוץ לתעשיית הטכנולוגיה ינועו אל עבר "מתן שירותים בענן".

4.    עליית מוצרי הצריכה ב-IT: צריכת פתרונות IT תמשך גם ב 2012. בשלות השרת הוירטואלי מראה לנו כי החומרה פחות חשובה: בעוד עלויות של מקום פיזי/אנרגיה צומחות  וחברות מחפשות דרכים להקטנת עלויות השקעה, אסטרטגיות וירטואליזציה יחדרו לכל הארגונים, בין אם הדבר היה בתוכניות הארגון או שלא.

5.    צריכת נתונים תמשיך לצמוח במהירות: 2011 הייתה השנה בה ה-Big Data גנב את הכותרות. מגמה זאת לא תעצור גם לאורך 2012. חמש השנים האחרונות הוצפו בדרכים חדשות לייצור, צריכה ואחסון נתונים. ב-2011, משתמש הסמארטפון הממוצע צרך 15Mb בכל יום, ונתון זה צפוי לצמוח עד ל-1 גיגה ב-2020. אלה המתעלמים מהמגמה יאלצו להתמודד עם בעיות משמעותיות.

6.    ולסיום…..שנת ה-FABRIC – Holistic Data Center Fabrics – מסביבות האחסון ועד לרשת האתרנט – עומדות להפוך למגמה חמה ב- 2012".
אם היית צריך לספק את "טיפ הזהב" למנמ"ר, בהקשר לתשתיות IT – מהו?
"כמו שארגונים שואפים לקדם שינוים עסקיים באמצעות רשתות חדשניות, ה-Data Center מהווה את הציר המרכזי ליעדים העסקיים ארוכי הטווח שלהם. עבור כל מנהל טכנולוגיות, המפתח לקידום שינוי עסקי הוא מינוף חדשנות ברשת".

אירועים קרובים