תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מכללת אוהלו בקצרין בחרה ברשת Ruckus Wireless

נקודות גישה אלחוטיות מתוצרת החברה האמריקנית הותקנו במכללה הצפונית ● מנמ"ר אוהלו: "צמצמנו את עלויות התקשורת מבלי לפגוע בכיסוי האלחוטי ובטיב השירות"

08/03/2012 15:30

מכללת אוהלו שבקצרין התקינה, לרווחת הסטודנטים והסגל האקדמי, רשת אלחוטית מאובטחת של חברת Ruckus Wireless האמריקנית. נקודות גישה מבוססות מערך אנטנות אומני-כיווניות הותקנו ברחבי הקמפוס לרבות בקר, שמאפשר לאנשי התשתיות בקרה וניטור תקלות. מנמ"ר המכללה, אורי ליבנה, בחר במוצרי Ruckus לאחר שהתרשם מהביצועים ומחוות הדעת החיוביות ברחבי העולם. מוצרי Ruckus Wireless משווקים בישראל באופן בלעדי על-ידי חברת גטר-טק.

לדברי מנמ"ר מכללת אוהלו, אורי ליבנה: "היכולת לקבל פריסה אלחוטית מלאה, תוך כדי התקנת מספר נמוך של אקסס פוינטים, צמצמה את עלויות התקשורת הנלוות של הפרויקט וזאת מבלי לפגוע בכיסוי האלחוטי ובטיב השירות".

הרשת האלחוטית במכללת אוהלו בקצרין משמשת כרשת אינטרנט פתוחה לציבור הסטודנטים. מאות מהם גולשים בכל רגע נתון וזאת למרות שמדובר בפריסה מצומצמת למדי של נקודות גישה, 9 יחידות, אך אלו חזקות ויציבות מספיק כדי לאפשר רציפות. בנוסף, הרשת האלחוטית משמשת את הסגל האקדמי לעבודה השוטפת ולגישה למאגרי הנתונים של הקמפוס. זאת תוך הישענות על מערך האבטחה המתקדם של הבקר של Ruckus. מכללת אוהלו כוונה להרחיב את הרשת האלחוטית ולהמשיך את פריסתה בכל רחבי הקמפוס.

למידע נוסף בקרו באתר הבית שלנו בכתובת הבאה.

אירועים קרובים