תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "יותר מ-95% מלקוחותינו הטמיעו את הטכנולוגיה המתקדמת של NetApp"

שיחה עם דן שפרונג, סמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי בהראל טכנולוגיות מידע

11/03/2012 14:46

ספר על יישום חכם של פתרונות NetApp אצל אחד מלקוחותיכם.
"אחד מלקוחותינו דרש שרידות מירבית לא רק בין אתרים, אלא באותו אתר כך שגם אם יש נפילה של רכיב בארון שרתים אחד (חשמל, תקשורת, מגירת דיסקים, בקר וכו'), המערכת תמשיך לעבוד ללא השבתה וללא מעבר לאתר השני. הפתרון שהטמענו אצל לקוח זה התבסס על טכנולוגיה של NetApp המכונה בשפה המקצועית Stretched Cluster. בשפה פשוטה מאפשרת הטכנולוגיה של NetApp לקחת את מערכת האיחסון הבנויה משני בקרים ומגירות דיסקים ולפצל אותה לעבודה במקביל כמערכת אחודה אחת, אך משני ארונות נפרדים המרוחקים אחד מהשני. השרתים מחוברים למערך האיחסון ולשני הארונות במקביל ועובדים מולו כמערכת אחת אינטגרטיבית. בנוסף, כדי ליצור שרידות במקרה של נפילת אתר – מותקנת מערכת נוספת של NetApp באתר משני של הלקוח ובה מתבצעת רפליקציה קבועה ובזמן אמת של כלל המידע".

מה מבדל את פתרונות NetApp מפתרונות של חברות אחרות?
"מה שמבדל את  NetApp לעומת פתרונות של חברות אחרות זו הפשטות של הטמעת הטכנולוגיות שנראות, לכאורה, מורכבות. הרבה חברות מדברות על Snapshots, De-Duplication, Smart Cloning וטכנולוגיות נוספות, אך בפועל, כמו שאומרים ב-'רגע האמת', אנו מטמיעים ביותר מ-95% מהפרויקטים שלנו את הטכנולוגיות של חברת NetApp כי הן פשוטות וקלות להטמעה, ובנוסף מביאות ערך מוסף רב ללקוח שמשכיל להשתמש בהן ולנצל אותן במקסימום".

כיצד לדעתך ניתן להשיג מקסימום חיסכון ויעילות בשטחי אחסון?
"אני ממליץ על הטמעת הטכנולוגיות של NetApp ובעיקר את SnapManager, FlexClone, De-Duplication. הטמעתן מאפשרת חיסכון אדיר בנפחי האיחסון אצל הלקוחות אשר השקיעו את הזמן הנידרש ללימוד המוצרים והטכנולוגיות, שלעיתים נראות טריוויאליות. לאחר לימוד לא מורכב, הם יכולים להטמיע אותן לפי הצרכים שלהם. תשתיות ה-IT משתנות מידי שנה והצרכים משתנים יחד עם הצרכים של הארגון. אנו רואים לקוחות רבים שרכשו מערכות לפני מספר שנים ולא מודעים לכך, שהרשיונות שהם רכשו כוללים תמיכה וטכנולוגיות של NetApp לחיסכון בנפחים. נתקלנו במקרים בהם הלקוחות לא הטמיעו חלק מהיכולות מכיוון שבשעתו – לא היו תכונות ויכולות מסוימות רלוונטיות לטכנולוגיה. נשמח להגיע אל לקוחות כאלה לפגישת ייעוץ ועידכון לגבי החידושים טכנולוגיים ובדיקה כיצד ניתן להטמיע את הטכנולוגיות של NetApp ולחסוך בנפחים במערכות הקיימות שכבר נרכשו".

מה המגמות הצפויות בשוק האחסון לשנת 2012?
"מגמה מרכזית שאני צופה היא שמערכות IT הופכות להיות גורם 'מכניס כסף וחיוני לפיתוח עסקי' ולא 'גורם מוציא כסף'. לכן, הדרישה לשרידות וביצועים ברמה גבוהה יותר תגדל בואפן משמעותי השנה. מגמה נוספת היא הגידול המתמיד בנפחי הנתונים. גידול זה משפיע על מערכות האיחסון והצורך שלהן להתמודד עם הנפח הגדול ע"י צמצום בנפחים ומניעת כפילויות (דה-דופליקציה) ואפשרות הרחבה של מערכות האיחסון ללא השבתה ו/או ירידה הן בנפחים והן בביצועים".

אירועים קרובים