תוכן שיווקי

חדש: קורסי Kanban רשמיים – Accredited Kanban Training

12/03/2012 15:19

חברת הייעוץ אג'יילספרקס הינה חלוצה עולמית בתחום Kanban כשיטת Agile/Lean לניהול בסביבות טכנולוגיות מידע (IT). החברה מעבירה הדרכות ציבוריות ופרטיות ועוזרת ללקוחות להטמיע את שיטת Kanban החל משנת 2010. Kanban צוברת פופולריות עצומה בעולם כיום עקב יכולתה לשפר את הזרימה בתהליכי פיתוח, קיצור זמני תגובה, איתור צווארי בקבוק והעלאה משמעותית של האפקטיביות והאיכות.

אג'יילספרקס חברה בנבחרת מובילה של חברות הדרכה וייעוץ העוסקות בקנבן בעולם אשר הקימה את התכנית להכשרות קנבן מוכרות של ארגון Lean Kanban University. מאמץ משותף זה נועד לספק בטחון באיכות הדרכות הקנבן המבוצעות על ידי החברים בו – הן איכות ונסיון המדריכים והן איכות חומר ההדרכה המתבסס על חומר לימוד בסיסי משותף ותהליכי חשיבה עולמיים.

כשאתה משתתף בהכשרת קנבן מוסמכת באג'יילספרקס, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שתכנית ההכשרה, חומר הלימוד והביצוע עצמו הינם ברמה מהגבוהות בעולם ומיושרות עם המובילים העולמיים של תחום הקנבן בתוכנה. ההכשרות שלנו מתבצעות על ידי מדריכים מוסמכים ומוכרים עולמית. תחום הקנבן באג'יילספרקס מנוהל על ידי יובל ירט, החבר בצוות בניית וקידום קוריקולום ההדרכה הרשמי.

מעוניין ללמוד יותר?
למד על התוכנית ב-Lean Kanban University. הקורס הקרוב יתקיים ב-21 במרץ בהרצליה.

לפרטים נוספים: חן חזק – בטלפון 03-7330782 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים