תוכן שיווקי

MaaS360 תומכת באופן מלא ב-New iPad ובמערכת ההפעלה iOS 5.1 של Apple

12/03/2012 15:28
Mobility in Cloud

לא עברו 24 שעות מרגע ההשקה של New iPad ופלטפורמת MaaS360, פתרון ה-MDM בענן של חברת Fiberlink, כבר תומכת באופן מלא במערכת ההפעלה החדשה ובמכשיר ה-iPad החדש. MaaS360 היא הראשונה לתמוך באופן מלא במערכת ההפעלה iOS 5.1 וזאת בזכות פלטפורמת הענן האמיתי עליה היא מושתת שמבטלת את הצורך בהתקנות ושדרוגי גרסה מסובכים כאשר ה-MDM מסופק כשירות ללקוחות.

זאת פעם נוספת ש-MaaS360 מספקת מענה מהיר וראשוני לשינויים התכופים שמבוצעים במערכות ההפעלה של סמארטפונים וטאבלטים , כך גם בגרסה הקודמת של iOS 5 שאתגרה ארגונים רבים עם כל נושא ה-iCloud שנשלח באופן מלא על ידי MaaS360 וכך בשינויים התכופים שעוברת מערכת ההפעלה של גוגל – Android שברבעון האחרון היו קרוב ל-8 שינויי גרסה וכן הושקה גרסת ה-ICS 4 שעם השקתה נתמכה באופן מלא על ידי MaaS360.

לפני כשבועיים הוכרזה Fiberlink ופלטפורמת MaaS360 כזוכות הגדולות בכנס התקשורת הסלולארי בברצלונה GSMA – כפתרון המוביל בעולם לארגונים בתחום המובייל. אחת הסיבות לבחירה מהירות ההתאמות והתגובה של הפלטפורמה לשינויים תכופים אלו במערכות ההפעלה הניידות.

דודו אדי, מנכ"ל MobilityinCloud – נציגת Fiberlink בישראל, ציין כי "בעולם ה-MDM יש יתרון ברור לענן אמיתי שעומד בכל תקנות הענן, מהירות התגובה, היכולת לספק את הפתרונות כשירות והזמינות המיידית לצד אוטומטיות מלאה מהווים יתרונות ברורים לכל האתגרים הן התפעוליים והן מבחינת אבטחת המידע שמכשירים אלו מספקים לארגונים. MaaS360 שוב מוכיחה שבכל הפרמטרים הללו ידה על העליונה וכך בתחום המשתנה חדשות לבקרים. כבר עתה מציעה החברה 30 ימים ניסיון ללא כל התחייבות לכל ארגון בישראל שמעוניין להגן על ה-iPad וה-iPhone בארגונו".

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה.

אירועים קרובים