תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | "SAP HANA מאפשר לארגונים גישה מידית למידע עדכני, מסונכרן המוצג בצורה ברורה שמאפשר קבלת החלטות נכונות"

שיחה עם מוטי הדס, מנהל אגף פתרונות תוכנה וקוד פתוח במטריקס

12/03/2012 17:18

מהו בעצם פתרון HANA של SAP, מה יתרונותיו כיצד הוא משתלב בסביבת יישומי ה-IT בארגון?
"כמויות עצומות של מידע מתאספות ונאגרות מדי יום במספר רב של מערכות תפעוליות. רוב המידע אינו מעובד ולא קיימת אפשרות לנתח אותו באופן מידי. שתי הבעיות הגדולות העומדות בפני הארגון כיום הנן: כיצד משתמשים בכמות נתונים הולכת וגדלה בצורה יעילה והאם הארגון יוכל להגיב למידע חשוב זה במהירות הנדרשת. SAP HANA מאפשר באמצעות חידושי חומרה ותוכנה (טכנולוגיית ה-IN-MEMORY COMPUTING), להאיץ באופן משמעותי את הגישה לנתונים, לפשט יישומים, לשנות את תהליך ניתוח הנתונים ועיבודם. המוצר מספק את הפתרון על ידי האצת "יישומים עסקיים", ניתוחם והצגתם".

מיהם הארגונים הזקוקים לפתרון דוגמת HANA בארגון שלהם?
"ארגונים בהם צרכני המידע דורשים גישה מידית למידע מעודכן, מסונכרן ומעובד, המוצג בצורה פשוטה וברורה, על מנת לקבל החלטות ברמות סיכון נמוכות, או לנצל הזדמנויות בזמן אמת ולתת תשובות מידיות בכל מקום ובכל זמן. בארגונים קיימות שכבות של מאגרי נתונים תפעוליים, דו"חות ולוחות מחוונים, הדרושים כדי לנהל את המידע התפעולי. ישנם מחסני מידע, קוביות ועולמות, הכפופים לתהליכי ניהול עסקיים.

על מנת להגשים את היכולת העסקיות, גופי ה-IT צריכים למצוא פתרון מעשי ודרך לעבד ולנתח כמויות עצומות של נתונים בזמן אמת. SAP HANA מביא את הפתרון לסוגיה וזאת על ידי ניהול של נתונים בקנה מידה גדול, סנכרון המידע העסקי בזמן אמת, עיבוד וניתוח הנתונים במהירות. ל-HANA יכולת לרכז מידע מראש, תוך התמודדות עם שאילתות חדשות, ולכן כאשר יש דרישה חדשה למידע, אין צורך להסתמך על פעולות הכנה ובניית תבניות מידע או מחסני מידע בכל פעם מחדש".

מהן התכניות של מטריקס השנה בתחום HANA?
"מטריקס שמה לה למטרה לחזק במהלך 2012 את פעילותה בכלל התחומים המרכזיים של SAP. מטריקס ערוכה כיום לספק פתרונות מקצה לקצה, המבוססים על מגוון המוצרים והפתרונות של ענקית התוכנה SAP עם דגש מיוחד בנושא BI ובמיוחד פתרון ה-SAP BusinessObjects שיוצג בישראל על חטיבת מוצרי התוכנה במטריקס כ-15 שנה ולכן אנו מהווים היום את בסיס הידע הגדול ביותר בתחום ומרכז תמיכה מנוסה. הרחבת היכולות כנדבך של תהליך זליגת עולמות ה-BI הקלאסיים לפתרונות HANA ו-Data Services הינו טבעי לנו וללקוחותינו. מטריקס פועלת על מנת להציג את פתרון SAP HANA, שהוא פתרון חדש, לקהל הישראלי באמצעות פעולות שיווק ומכירה ממוקדות צורכי לקוח, הנשענות על יכולות טכנולוגיות מתקדמות וניסיון רב בעולמות ה-ETL, ה-Database וה-BI בשילוב הבנה מעמיקה בעולם התוכן התהליכי של פתרונות SAP ERP ו-SAP CRM.

אירועים קרובים