תוכן שיווקי

לקראת NetApp Technology Summit | שיחה עם שלומי פרייס, מנכ"ל NetApp ישראל

13/03/2012 14:58

מה צפוי לנו השנה באירוע NetApp Technology Summit?
"האירוע השנה יתקיים תחת הסלוגן 'החלטות חכמות מבוססות על NetApp', כאשר אנו מאמינים שתשתית שלנו תהווה את מערך ה-IT המוצלח ביותר, עם ביצועים גבוהים, פונקציונליות ויעילות גבוהה. כמובן שלטענה זו יש ביסוס, כפי שתוכלו למצוא בסרטון הזה. לאירוע השנה אנו צופים כי יגיעו למעלה מ- 700 מהאנשים הבכירים ביותר בשוק ה-IT, ממגוון תחומים בשוק, ממגוון חברות – לקוחות ולקוחות פוטנציאלים אשר מעוניינים לשמוע ולהטמיע את הטכנולוגיה שלנו.

גם השותפים העסקיים המקומיים שלנו יציגו את פתרונותיהם, שירותים ומוצרים ויספקו מידע רב על האתגרים הנוכחיים בשוק כיום והפתרונות לכך. יכבד אותנו בהשתתפותו מאניש גואל, NetApp EVP Products, אחד הבכירים בחברה ואחראי על הטווית הדרך ופיתוח קו המוצרים של NetApp לאורך השנים האחרונות. מאניש יציג בכנס את המגמות וההתפתחויות של שוק האחסון. במהלך ביקורו בישראל יפגש מאניש עם לקוחות ישראלים על מנת לשמוע מהם מהם אתגרים שלהם כיום ובעתיד בתחום האחסון. כמו כן, מתעתד מניש להפגש עם חברות סטרטאפ ישראליות אשר יכולות להשתלב עם הטכנולוגיה של NetApp. ישראל נחשבת לשוק מתקדם מבחינה טכנולוגית ולכן יהיה לו מאוד חשוב ללמוד מן החברות בישראל למען פיתוח הדורות הבאים של פתרונות NetApp".

תן דוגמה ליישום חכם מוצלח אצל לקוח?
"פתרונות רבים שלנו מוטמעים בהצלחה אצל לקוחות רבים ומגוונים בארץ ומספקים להם גמישות, יעילות וסקאלביליות. יש לנו יישומים חכמים אצל רבים מלקוחותינו, אך לשם הדוגמה, נדבר על חברת פלאפון. בפלאפון מוטמעת מערכת High-End מהסדרה האחרונה ש-NetApp השיקה והיא משלבת פתרון NAS עם פתרון SAN. מערך האחסון של NetApp מאפשר לפלאפון לבצע אוטומציה של תהליכי הניהול, קיצור זמני גיבוי, יכולת היערכות לתנאי הרגולציה ללא צורך ברכישת חומרה נוספת ועוד. בנוסף, בזכות מערך האחסון שלנו בפלאפון, מסוגלת החברה לנצל באופן יעיל יותר את נפחי האחסון ובכך להקל על העומס בתשתיות".

כיצד NetApp מייעלת את סביבת ה-IT  אצל לקוחות?
"העובדה של-NetApp יש קו מוצרים רחב כל כך, הפועל כולו על פי אותם סטנדרטים, אותה מערכת הפעלה ואותה יכולת לעבוד בכל סביבה – NAS, SAN, או iSCSI, מקלה על הלקוחות בבחירת מערכת אחסון. אם המערכת קטנה או גדולה סביבת העבודה היא אותה סביבה. לכן, תמיד במקומות בהם מותקנים פתרונות NetApp אפשר להחזיק צוות קטן יותר והעלויות ההכשרה והשדרוגים קטנה יותר. זהו יתרון שמאפשר לנו לתפור לכל לקוח את החליפה שמתאימה בדיוק לצרכיו. אנחנו מספקים ללקוחות שלנו מענה כולל ושלם לחזון ה-Unified Storage.

מעבר לכך הפתרונות שלנו מוכיחים פעם אחר פעם את יכולתם לספק TCO נמוך, הטמעה פשוטה ומהירה לאין ערוך מכל פתרון אחסון אחר ו-ROI מהיר ומוכח. דוגמה לכך היא היכולת שלנו לייצר בקלות סביבת עבודה ל-Testing, או לכל פעולה מקבילה אחרת שרוצים לבצע על נתוני הארגון, ללא צורך בהגדלת נפחי האחסון. יכולת זו ייחודית ל NetApp ונובעת מכלי התוכנה המיוחדים שאנו מספקים. ל-NetApp יש גם טכנולוגיות המסייעות בחיסכון נפחי האחסון. בין טכנולוגיות אלה ניתן למצוא את De-Duplication, המונעת כפילויות ושומרת עותק בודד של מידע במערך האחסון ותוכנת Provisioning – תוכנה לניהול יצירה והקצאה דינמית של שטחי אחסון".

אירועים קרובים