תוכן שיווקי

לקראת אירוע | איך לגלוש בחו"ל ולהישאר בחיים

15/03/2012 16:13

נתחיל דווקא בשורה התחתונה: כולנו מחוברים כל העת לנייד, לטאבלט וללפטופ ורוצים לגלוש לאתרים, לשלוח ולקבל מיילים ולעבוד גם בחו"ל, אך מתקשים לעשות זאת בעלויות הגבוהות שגובות מאיתנו חברות הסלולר. חברת iPass – בעלת הרשת הגדולה ביותר בעולם של נקודות Wi-Fi, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אורנוס, מספקת פתרון מנצח

אם אינך טס הרבה, יתכן ובעיה זו אינה מטרידה אותך, אולם אם אתה מנהל תקשורת בארגון, או איש עסקים שטס לעיתים תכופות – אתה בטח שם לב שהוצאות התקשורת נמצאות במגמת עלייה תלולה, בעיקר הוצאות הנדידה (roaming) ל-DATA. ישראלים משלמים יותר מרוב אזרחי העולם על גלישה בחו"ל (כ-15 דולר למגה בייט אחד) ומגמה זו רק תלך תגבר בשל עומס על רשתות 3G סלולאריות והגבלת גלישה חינמית ברשתות Wi-Fi בחו"ל.

אז מה עושים אלה שטסים הרבה לחו"ל? ומה עושות חברות אשר רוצות לשלוט בצריכת ה-DATA של עובדיהן הנשלחים תדיר לחו"ל ורוצות לוודא שהם נשארים מחוברים כל העת, בפתרון הזול והמאובטח ביותר? הרי כולם רוצים להתחבר בכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר.

חברת iPass האמריקנית, לה 1.8 מיליון משתמשים ב-200 ארגונים, הינה הרשת הגדולה בעולם של נקודות Wi-Fi – מעל 700 אלף עם צפי ל-2 מיליון בשנה הקרובה. תמורת מנוי חודשי, או לפי מודל צריכה, לקוחות החברה יכולים לגלוש באופן חופשי על הרשת האלחוטית של מרבית המלונות המוכרים, כמעט בכל שדות התעופה בעולם, במרכזי כנסים ואפילו במטוסים. בארץ כבר משתמשות בפתרון חברות כמו טבע, אמדוקס, קומברס, נייס ואפילו משרד החוץ.

"הרעיון של iPass הוא לתת מענה לנוסעים לחו"ל אשר זקוקים לחיבור אינטרנט קבוע לסמארטפון, לטאבלט וללפטופ", אומר אורן שפי, מנכ"ל קבוצת אורנוס, אשר משווקת את הפתרון בארץ. "מדובר לא רק בנקודת גישה לרשת אלא בפלטפורמה שלמה עבור העובד המרוחק, המאפשרת שליטה בהוצאות, הגדרה לאיזו נקודת Wi-Fi להתחבר, שימוש רציף ויעיל והכל תוך שמירה על אבטחת המידע המועבר ברשתות אלה".

בהשוואה לפתרונות אחרים בשוק, הרשת של iPass מפנה את הגולשים קודם כל לרשתות Wi-Fi ורק אם הן אינן זמינות, ישנה אפשרות חיבור לרשת 3G (סלולארית). התוכנה של iPass, אותה ניתן להתקין על כל סוגי הניידים, הטאבלטים והלפטופים, קלה לתפעול ולשימוש ומאפשרת לעובד לעבור ממכשיר למכשיר עם אותן ההגדרות, בנקודת גישה אחת, דבר המפשט את תהליכי עבודתו. המערכת אף מספקת דו"חות סטטיסטיים מפורטים המספקים למנהל התקשורת הארגוני יכולת להגביל את המשתמשים על פי מדיניות הארגון.

"היתרונות של iPass מול שימוש בכרטיס SIM בינלאומי ברורים: החל מעלויות זולות יותר, מהירות גלישה טובה בהרבה והתחברות מכל סוג מכשיר, ולא רק מהנייד, וכלה בשילוב בין רשתות Wi-Fi לסלולר וכאשר נפח הגלישה גדול, המשמעות היא עצומה", מסביר שפי. "מהניסיון המצטבר שלנו, הארגון וגם איש העסקים הפרטי יכולים לחסוך יותר מ-50% מהעלויות ולקבל פתרון גלישה איכותי, מאובטח וניתן לשליטה מלאה".

אירועים קרובים