תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | "לקוחות SAP יוכלו לקדם מאוד את יכולות ה-BI למשתמשי הקצה בהטמעת גרסת BI4"

שיחה עם בועז גודוביץ, מנהל תחום SAP Business Objects במטריקס

15/03/2012 17:01

בועז, מהם הפיתוחים והחידושים האחרונים מבין SAP Business Objects וכיצד הם עונים לצרכים של ארגונים בעידן הנוכחי?
"עיקר הפיתוחים ששוחררו לאחרונה בפתרונות ה-Analytics של SAP Business Objects נעשו סביב גרסת BI4 שהוכרזה ברבעון האחרון של שנת 2011. גרסה זו מהווה פתרון BI מובנה ללקוחות SAP בכל תחומי התחקור. הגרסה מאפשרת שימוש בארכיטקטורה ייעודית וייחודית של SAP, לתחקור סביבת ה-BW של SAP. ארכיטקטורה זו, הקרויה BICS מאפשרת להשתמש בכל ישויות המידע המוגדרות בתשתית ה-BW. גרסת BI4  תכלול במהלך הרבעון השני של 2012 קישוריות מובנית גם לסביבת ECC וגישה מובנית לסביבת האפליקציה. SAP מרחיבה את יכולות ביזנס אובג'קטס לשמש כלי BI מובנה לכל לקוחותיה בהתאם לצרכים העסקיים השונים. ממשקי המשתמש בגרסת BI4 מאפשרים כבר קישור מובנה גם לסביבת ה- HANA החדשה של SAP ומקצרים מאוד את משך ההטמעה וההערכות הנדרשת להקמת הפרויקט".

כיצד משתלבת מערכת HANA החדשה מבית SAP עם הפתרונות של ביזנס אובג'קטס?
"HANA, המהווה ארכיטקטורה חדשנית בתשתית ניהול ואחזור נתונים, מקושרת בצורה מלאה לכלל ממשקי BI4 ומאפשרת למשתמשים ליהנות מסביבת תחקור מתקדמת ודינמית מאוד. היכולת של תחקור נתונים במהירות רבה , תאפשר למשתמשים עסקיים יתר גמישות בהחלטות ומענה מידי לצרכים העסקיים המשתנים".

מהם הדרישות של לקוחות SAP כיום ממערכת ה-BI שלהם?
"מרבית לקוחות SAP יוכלו לקדם מאוד את יכולות ה-BI למשתמשי הקצה בהטמעת גרסת BI4 ופתרונות ה-Analytics המוכוונים של SAP. סביבת BI4 מותאמת בכל הנדרש לקישוריות מלאה לסביבות SAP, הן בתשתיות אבטחת המידע והן בתשתיות ישויות המידע. לקוחות SAP יכולים ליהנות משילוב של מצגות עסקיות עשירות תוכן ממקורות המידע ארגונים תוך שמירה על רמת אבטחת המידע הנדרשת וקישוריות מלאה למערכות המקור לקבלת נתוני זמן אמת.

בין החידושים העיקריים בתחום ה-BI המוצעים ללקוחות SAP אפשר לציין את השימוש הנרחב בשיתוף המידע, בצורה מאובטחת, למכשירים חכמים. תשתית BI4 מגיעה כבר עם יכולת מובנית לשתף תכני BI למכשירים אלה. חידוש נוסף הוא הקישור המלא לסביבת נתוני HANA לכלל ממשקי BI4 כך שכל מערכת שתשתף נתונים לסביבת התחקור החדשנית של HANA תתבסס על ממשקי BI4 אצל המשתמשים. הלקוחות יוכלו ליהנות משימור ההשקעה והידע בסביבת BI4".

מהו הבידול של ביזנס אובג'קטס בהשוואה למתחרים בשוק?
"Business Objects ממוצבת כבר למעלה מעשור כתוכנת ה-BI המובילה בעולם בפרמטרים רבים. עבור לקוחות SAP יש בכך יתרון נוסף מכיוון שמשאבי הפיתוח והחדשנות מופנים ללימוד הצרכים העסקיים השונים אצל לקוחות SAP ומתן מענה ייחודי ואינטגרטיבי לצרכים אלה. לקוחות SAP יוכלו לשלב את פתרונות BO בכל מערכת ארגונית יתרון בלט נוסף הוא מרכז הידע המקומי ב-SAP ישראל ובמטריקס, המאפשרת ללקוחות להנות מידע וניסיון עשיר זמין מפורום לקוחות פעיל ושיתופי החולק ידע וניסיון".

ספר על הפעילות העסקית של מטריקס בתחום ה-BO  בשנה האחרונה.
"כשותף בכיר של SAP ישראל, מטריקס מציעה מענה מלא ללקוחות SAP הן בתחומי יישום ומומחי תוכן ליישומי ה-ERP וה-BW והן ביעוץ עסקי ומענה לסוגיות שונות בניהול מערכות מידע מבוססות SAP. בתחום ה-BI, חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מציעה ללקוחות SAP מרכז תמיכה לפתרונות BI4 (גם בתחום Mobile-BI), מרכז התמחות לתשתיות HANA ופתרונות Data Services. הניסיון הרב שנצבר בחטיבת המוצרים של מטריקס מאפשר ללקוחות להתרכז בהטמעה מוצלחת ומהירה של מוצרי ה- BI המוצעים מ- SAP Business Objects".

אירועים קרובים